دروغ بزرگ از "نامزد نداریم" تا "فهرست کامل ارائه می‌دهیم"

کدخبر: 2009890

با نزدیک شدن به زمان نهایی شدن فهرست‌های انتخاباتی، دروغ بزرگ اصلاح‌طلبان درباره عدم امکان ارائه فهرست آشکارتر می‌شود؛ در حالی که جلالی‌زاده گفته "ما ناامید از رقابتی بودن این انتخابات هستیم" حسین مرعشی اعلام کرد "جریان اصلاحات در تهران لیست کامل خواهد داد و ما از این بابت مشکلی نداریم."

به گزارش « نسیم آنلاین »، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: با نزدیک شدن به زمان نهایی شدن فهرست‌های انتخاباتی، دروغ بزرگ اصلاح‌طلبان درباره عدم امکان ارائه فهرست آشکارتر می‌شود.

در حالی که جلالی‌زاده عضو حزب منحله مشارکت به ایلنا گفته «اصولگرایان در مسابقه‌ای بدون حریف رقابت می‌کنند و ما ناامید از رقابتی بودن این انتخابات هستیم» حسین مرعشی (سخنگوی کارگزاران) به ایلنا گفت: جریان اصلاحات در تهران لیست کامل خواهد داد و ما از این بابت مشکلی نداریم.

این عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌افزاید: لیست ما هم برای انتخابات خبرگان و هم برای انتخابات مجلس در تهران کامل خواهد بود. در تعدادی از استان‌ها نیز امکان معرفی کاندیداهای دولت و اصلاح‌طلبان وجود دارد در برخی از حوزه‌های انتخابیه نیز بنا بر این است که از کاندیدای اصولگرای میانه‌رو حمایت کنیم تا از ورود افراطیون به مجلس جلوگیری کرده باشیم.

این اظهارات ناشی از کم‌حافظگی در حالی است که مرعشی اخیرا مدعی شده بود از 3 هزار نامزد اصلاح‌طلب فقط 30 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند و ما امکان ارائه لیست نداریم. افراطیون مدعی اصلاحات به اعتبار رو شدن دست‌شان نزد مردم و کارنامه بدی که پس از 2 سال لاف زدن و وعده دادن برجای گذاشته‌اند، مظلوم‌نمایی و مسئله‌سازی برای به حاشیه راندن مطالبه و سؤال اصلی ذهن مردم را به عنوان تنها برنامه(!)‌ای که در اجرای آن تبحّر دارند در دستور کار قرار داده‌اند.

ارسال نظر: