سلسله نشست‌های آموزشی- تخصصی اسلام و پیشرفت در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌‌شود

کدخبر: 2011091

اولین نشست از سلسله نشست‌های اسلام و پیشرفت با محوریت آشنایی تخصصی با مفاهیم و مؤلفه‌های بنیادین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با حضور ریاست شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) اولین نشست از سلسله نشست‌های اسلام و پیشرفت با محوریت آشنایی تخصصی با مفاهیم و مؤلفه‌های بنیادین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت برگزار می‌شود.

به جهت تبیین مدل پیشرفت اجتماعی مبتنی بر مبانی اسلامی سلسله نشست­‌های آموزشی اسلام و پیشرفت، با اهدافی هم­چون آشنایی مخاطبین با مباحث بنیادین، رویکردها و راهکارهای عملیاتی تدوین مدل پیشرفت اسلامی، ایجاد فضایی علمی و تخصصی جهت تضارب آرا و اندیشه‌­ها به جهت ایجاد یک گفتمان علمی و کاربردی در میان نخبگان دانشگاهی، سرمایه­‌گذاری پژوهشی به جهت حمایت محتوایی از طرح شدن و به رشته تحریر درآمدن مقالات و پایان نامه های تخصصی در حوزه­ی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و. . . در سطح نخبگان دانشگاهی شهر تهران برگزار خواهد شد.

در این دوره که با حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامی (ریاست شورای سیاست­گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی) برگزار خواهد شد محورهای آموزشی ترمینولوژی مفهوم اسلام و رابطه­ی آن با مقوله­ پیشرفت، انقلاب اسلامی ایران(جایگاه انقلاب اسلامی در پیش­رفت اجتماعی) و الگوی مطلوب پیش­رفت(ترمینولوژی مفهوم پیش­رفت در نظام فکری و هویتی اسلام) از 27 بهمن ماه سال جاری هر هفته سه‌­شنبه­‌ها (از ساعت 19 تا 21) در محل دانشگاه امام صادق(علیه السلام) تدریس خواهد شد.

علاقمندان می­‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://rc.basijisu.ir/pishraft/ مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) و تکمیل کاربرگ در این دوره­ی آموزشی ثبت­‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیش­تر با شماره­ی 09107660356 تماس بگیرند.

ارسال نظر: