نگران اشتباهات دفاعی تیمم نیستم و برای مصاف با رم آماده‌ایم

زیدان: رونالدو در این بازی نشان داد شرایط ایده‌آل را دارد

کدخبر: 2011130

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص عمکرد رونالدو در بازی با بیلبائو گفت: در این بازی رونالدو نشان داد که در شرایطی ایده‌آل قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر اتلتیک بیلبائو گفت: در این بازی هم مانند بازی‌های گذشته بازیکنانم تلاش خود خود را برای پیروزی کردند و به نتیجه هم رسیدند. من از بازی بازیکنانم راضی هستم.

وی در آستانه بازی با رم در خصوص اشتباهات مدافعینش در بازی با بیلبائو گفت: ما همیشه در معرض اشتباه هستیم و من نگران این موضوع در خط دفاعی تیم نیستم، وضعیت فیزیکی بازیکنان هم خوب است و از نظر شیوه بازی‌مان هم اوضاع قابل قبول است و آمده تقابل با رم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص عملکرد رونالدو افزود: چه چیزی می‌توانم بگویم؟ شما رسانه‌ها اینجا هستید تا نظر خودتان را درباره اینکه رونالدو خوب یا بد بازی کرده است، انتقال دهید، اینکه آیا او بازیکنی تمام شده است یا نه. در این بازی رونالدو نشان داد که در شرایطی ایده‌آل قرار داد.

زیدان در پایان درباره برنامه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان برای من خاطرات فوق‌العاده فراوانی را زنده می‌کند. لیگ قهرمانان برایم مهم است و ما امسال تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این افتخار انجام می‌دهیم.

ارسال نظر: