خیرین داوطلب به سازمان امداد ونجات معرفی می‌شوند

کدخبر: 2011477

در نشست مشترک مقرر شد که خیرین داوطلب هلال احمر با محوریت سازمان داوطلبان جهت مشارک در نوسازی ناوان امداد و نجات کشور و همچنین کمک به رفع برخی نیازهای لجستیکی و امدادی به سازمان امداد و نجات معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، صبح امروز دکتر ناصر چرخساز رییس سازمان امداد و نجات با حضور در سازمان داوطلبان نشست مشترکی را با ریاست این سازمان به منظور افزایش سطح همکاری‌ها برگزار کرد .

بنابر این گزارش، خروجی این نشست مشترک برگزار طرح‌های مشترک بین سازمان امداد و نجات و داوطلبان شد به طوریکه قرار شد اواسط اسنفدماه رزمایش امداد و نجات با مشارکت و همکاری سازمان داوطلبان در سراسر کشور برگزار شود .

همچنین مقرر شد که خیرین داوطلب هلال احمر با محوریت سازمان داوطلبان جهت مشارک در نوسازی ناوان امداد و نجات کشور و همچنین کمک به رفع برخی نیازهای لجستیکی و امدادی این سازمان به امداد و نجات کشور معرفی شوند .

همکاری ۱۷۰۰ مددکار داوطلب هلال احمر با سازمان امداد و نجات به منظور حضور در مانورهای امدادی و همچنین کمک رسانی به مردم هم گام با امدادگران در مواقع بحرانی از دیگر موضوعات مطروح در این نشست بود .

ارسال نظر: