نبویان:

اندک اختلاف اصولگرایان باعث تکرار مجلس ششم می‌شود

کدخبر: 2011542

نامزد ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر اینکه اندک اختلاف در میان اصولگرایان ممکن است ضربات سختی به نیروهای انقلابی وارد کند و مجلسی مانند مجلس ششم را بر سر کار بیاورد گفت: دوستان ارزشی و اصولگرا، به فهرست رای جداگانه ندهند و به همین فهرست واحد رأی دهند تا به اهداف وحدت برسیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس دهم و با بیان اینکه کشور در مقطع بسیار حساسی قرار دارد، اظهار داشت: عده‌ای که در فتنه ۸۸ به اهداف خود برای ضربه زدن به نظام نرسیدند، حالا به دنبال استفاده ابزاری از ساز و کارهای قانونی نظام برای ضربه زدن به اصل نظام و نیروهای انقلابی هستند.

وی در توضیح این مسئله به چند گام طیف‌های اصلاح‌طلب و نزدیک به دولت برای تاثیرگذاری در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: این‌ها در گام اول نهضت ثبت‌نام راه انداختند و با موج ۱۲ هزار نفری ثبت‌نام تلاش کردند تا کشور را تحت فشار قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آمارهای تکان‌دهنده‌ای از میزان تائید صلاحیت‌های صورت گرفته در هیات‌های اجرایی وجود دارد که وزارت کشور باید پاسخ دهد که چرا این افراد را تائید کرده است؛ برخی از اینها جرایم اخلاقی، امنیتی و مواد مخدر داشته‌اند و برخی دیگر از آنها حتی مدرک تحصیلی لازم را هم نداشته‌اند اما در هیات‌های اجرایی تائید شده بودند.

نبویان تصریح کرد: معلوم نیست نگاه وزارت کشور به جایگاه مجلس چیست که چنین افرادی را در هیات‌های اجرایی تائید کرده بودند.

وی ادامه داد: در گام دوم تلاش کردند تا شورای نگهبان و هیات‌های نظارت را که با جدیت بیشتری به بررسی صلاحیت داوطلبان پرداخته‌اند، تحت فشار قرار دهند که در این رابطه باید از رئیس‌جمهور و برخی معاونان وی گلایه کنیم که چرا در امر انتخابات دخالت می‌کنند.

عضو ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، با تاکید بر اینکه نیروهای ارزشی و اصولگرا در سراسر کشور باید دقت کنند و متوجه حساسیت شرایط باشند، اظهار داشت: چه بسا ممکن است فهرست بیرون آمده به طور کامل مورد تائید شخص من هم نباشد، اما مهم این است که به وحدت رسیده‌ایم و این، مبارک است.

نبویان خاطرنشان کرد: اندک اختلافی در این شرایط ممکن است ضربات سختی به نیروهای انقلابی وارد کند و مجلسی مانند مجلس ششم را بر سر کار بیاورد که جهت‌گیری‌های آن در خدمت ضد انقلاب بود.

نیروهای ارزشی به فهرست واحد اصولگرایان رای بدهند/ مراقب فهرست‌های جعلی باشیم

وی تاکید کرد: دوستان ارزشی و اصولگرا به ویژه جوانان، به فهرست رای جداگانه ندهند و به همین فهرست واحد رأی بدهند تا به اهداف وحدت برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با برشمردن برخی ویژگی‌های نامزدهای اصلح در انتخابات، گفت: مردم به افرادی رأی بدهند که دنبال منافع حزبی و گروهی نباشند و منافع ملی را ترجیح دهند. در این رابطه نوع نگاه برخی افراد به برجام، آزمون خوبی برای تشخیص این قبیل نامزدهاست.

نبویان با بیان اینکه پرچم این انقلاب در دست ولی فقیه است، تاکید کرد: نماینده مجلس باید مطیع رهبری باشد، چرا که هیچ کسی در این کشور متخصص‌تر از رهبری نیست و این به تجربه ثابت شده است.

وی با بیان اینکه رأی‌دهندگان مراقب وکیل‌الدوله‌ها باشند گفت: مردم به چنین افرادی رأی ندهند که بخواهند از هر تصمیم نادرست دولت در مجلس دفاع کنند؛ سیاست‌های دولت به گونه‌ای بوده که باعث تشدید رکود و بیکاری شده و بر اساس آمار بانک مرکزی، سفره مردم کوچکتر شده است. در چنین شرایطی وکیل‌الدوله‌ها از این مسائل دفاع خواهند کرد.

عضو ائتلاف اصولگرایان در تهران، با بیان اینکه طیف اصلاح‌طلبان و افراد فعال در فتنه به دنبال ضربه زدن به وحدت شکل‌گرفته اصولگرایان هستند، خاطرنشان کرد: اینها از انواع ترفندها و فهرست‌های جعلی استفاده کرده و شایعه‌پراکنی می‌کنند؛ لذا دوستان اصولگرا مراقب باشند که فریب این افراد را نخورند و می‌توان گفت که نیروهای اصولگرا بیدار هستند و تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

ارسال نظر: