برگزیده های پنجمین جشنواره شعر انقلاب معرفی شدند

کدخبر: 2011578

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره شعر انقلاب با معرفی نفرات برگزیده در بخش های شعر، پژوهش و مجموعه شعر وکتاب عصر امشب دوشنبه ۲۶ بهمن به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نفرات برتر در بخش تک اثر شعر نو میثم زردتشیان با اثر" سی درصد" در قالب شعر نو از استان کرمانشاه، محمد صابر شریفی با اثر" نقشه" در قالب شعر نو از استان کرمانشاه و علی سلیمانی با اثر" ده نظاره به تقویم" در قالب شعر نو از استان تهران برگزیده و انتخاب شدند.

در بخش تک اثر شعر کهن رضا نیکوکار با اثر" وحدت" در قالب شعر کهن از استان گیلان، خدابخش صفا دل با اثر"پناه آورد آهویی" در قالب شعر کهن از استان خراسان رضوی و مجتبی احمدی با اثر" خیلی شبیه خوانی" در قالب شعر کهن از استان کرمان انتاخب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

سومین بخش پژوهش و مقاله بود که در این بخش مهدی دهرامی با اثر" مرگ اندیشی و آموزه های اخلاقی پیرامون آن در شعر انقلاب" در قالب مقاله از استان فارس، یوسف کرمی چمه با اثر" بررسی رمانتیسم در شعر پایداری" در قالب مقاله از استان همدان و مطهره عباسیان با اثر" بن مایه های پند آمیز در شعر انقلاب" در قالب مقاله از استان اصفهان برگزیده شدند.

بخش چهارم مجموعه شعر و کتاب شعر نو بود که در این بخش فاطمه بیرانوند با اثر" مرگ 72 نام دارد" در قالب شعر نو از استان تهران، محمد صارمی شهاب با اثر" تحریر" در قالب شعر نو از استان همدان و پیام جهانگیری با اثر" نفس های عمیقم به نفت می رسند" در قالب شعر نو از استان اردبیل انتخاب شدند.

بخش بعدی و پنجم مجموعه شعر و کتاب شعر کهن بود که در این بخش نیز علیرضا رجبعلیزاده کاشانی با اثر" از زخم شانه های انقلاب" در قالب شعر کهن از استان اصفهان، پونه نیکوی با اثر" عملوا الصالحات من شعر است" در قالب شعر کهن از استان گیلان و اسماعیل محمدپور با اثر" تن ها تنها" در قالب شعر کهن از استان گیلان برگزیده شدند.

بخش ششم و انتهایی نیز پژوهش و کتاب بود که در این بخش نیز ناصر زورقی با اثر "فلسفی دانش آموزان تیزهوش شهرستان زاهدان به منظور" در قالب کتاب از استان سیتان و بلوچستان انتخاب و برگزیده شد.

ارسال نظر: