واکنش بهمن فروتن در خصوص ورود یا عدم ورود اسدی به انتخابات فدراسیون فوتبال

کدخبر: 2011726

کارشناس فوتبال کشور گفت: اصرار بعضی افراد بر عدم حضور اسدی در انتخابات ظاهرا اتفاقی نیست و اینگونه اظهارنظرها در زمان انتخابات بیشتر برای دور کردن او از صحنه رقابت انتخابات است.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، با نزدیک شدن زمان انتخابات فدراسیون فوتبال، گمانه‌زنی‌ها درخصوص کاندیداهای احتمالی نیز قوت گرفته است. یکی از افرادی که حضور یا عدم حضورش برای کاندیداها و اهالی فوتبال حائز اهمیت است، علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال است.

در ابتدای حضور اسدی در فدراسیون فوتبال چنین بنظر می رسید او کاندیدای وزارت ورزش برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون است درحالیکه در چند هفته اخیر در محافل مختلف از فرد دیگری بعنوان گزینه ی مورد نظر وزارت ورزش نام برده می‌شود.

واکنش بهمن فروتن کارشناس و مربی فوتبال به گمانه زنی‌های صورت گرفته درخصوص ماندن اسدی در پست دبیرکلی یا کاندید شدن برای ریاست فدراسیون فوتبال هم در نوع خود جالب است. او می گوید: اسدی مدیری دوراندیش است که اهداف متعالی خود را دنبال می‌کند؛ دلیل اینکه افراد و جریانات مختلف می‌خواهند از زبان او صحبت کنند را متوجه نمی‌شوم اما بنظرم خود اسدی تنها فردی است که می تواند درخصوص حضور یا عدم حضورش در انتخابات صحبت کند. اصرار بعضی افراد بر عدم حضور اسدی در انتخابات ظاهرا اتفاقی نیست و اینگونه اظهارنظر ها در زمان انتخابات بیشتر برای دور کردن او از صحنه رقابت انتخابات است.

او مدیر متفکر و سالمی است که افق دور اندیشی دارد و باید تا آخرین روز ثبت نام کاندیداها باید صبر کنیم و منتظر تصمیم او بمانیم.

بنظر این کارشناس فوتبال اسدی بدلیل قاطعیتی که در برخی امور از خود نشان داده ممکن است گزینه وزارت ورزش نباشد.

ارسال نظر: