امرودی به «نسیم آنلاین» خبرداد:

حضور سه روزه قالیباف در محله هرندی

کدخبر: 2012030

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از حضور شهردار تهران در محله هرندی از روزهای چهارشنبه تا جمعه برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

حجت الاسلام امرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » با اعلام این خبر گفت: ‌ شهردار تهران به جز روزهایی که ماموریت دارند در روزهای آخر هفته در هرندی هستند و می‌دانم که وی دفتر در این منطقه دارند.

وی در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود که وی به همراه همسر در این محله اسکان موقت دارند، گفت: پاسخ این سوال را باید از شخص وی پرسید اما من می‌دانم که وی در ساعت ۶ صبح، ۱۰ صبح یا زمان‌های مختلف در این محله حضور دارند.

موضوع آسیب‌های اجتماعی محله هرندی و جدی بودن مدیریت شهری در ساماندهی این محله از چند ماه گذشته با جدیت مطرح شده است و در حال پیگیری است. اگرچه بسیاری از شهروندان ساکن در این منطقه از جدیت شهرداری در این خصوص متعجب هستند اما معتقدنداین ورود عاقبت خوشی نخواهدداشت.

این در حالیست که شهردار تهران در گزارشی که از وضعیت محله هرندی در شورای شهر تهران ارائه کرد به اعضای شورای شهر تهران قول داد که شخصا برای ساماندهی این محله ورود یابد.

و اکنون وی در سه روز آخر هفته برای ساماندهی محله حضور مستمر دارد. شنیدن این خبر اگرچه موجب مسرت می‌شود اما تداعی کننده خاطرات جمع آوری معتادان خاک سفید می‌شود که موجب شد تامعتادانی که در محله حضور داشتند در جاهای مختلف شهر خودنمایی کنند.

ارسال نظر: