راز "پارس کردن" و "سلفی گرفتن‌های" هیلاری کلینتون چیست؟

کدخبر: 2012060

نشریه کنگره موسوم به "هیل" نوشت: چهره نه چندان دوست داشتنی هیلاری کلینتون نتوانسته نسل جوان آمریکا را به خود جذب کند، از این روست که این روز‌ها با بچه دبستانی‌ها فوتبال بازی می‌کند، صدای پارس سگ از خود در می‌آورد و با خواننده‌ها سلفی می‌گیرد!

گروه بین الملل « نسیم آنلاین » - نشریه کنگره موسوم "هیل" در تحلیلی از عملکرد انتخاباتی هیلاری کلینتون نوشت:

هیلاری کلینتون در تلاش است که چهره دوست داشتنی از خود به جا بگذارد، طی روزهای اخیر با گروهی از بچه‌ها دبستانی فوتبال بازی کرده است و حتی در برابر چشمان حیرت زده کاربران اینترنت، صدای پارس سگ از خود در آورده است .

با شدید‌تر شدن رقابت‌های انتخاباتی در نوادا و کارولینای جنوبی، همراهان کلینتون نگرانند که شخصیت کلینتون، که طبق ادعایشان در پشت صحنه شوخ طبع و گرم است، هنوز نتوانسته در میان مردم جائی برای خود باز کند. رای دهندگان جوان به اعتقاد کمپین کلینتون، هنوز در برابرش مقاومند .

چندین ماه برنامه‌های شبانه تلویزیونی، پادکست‌هایی با شخصیت‌های دخترانه و حتی سلفی گرفتن با "کیتی پری"، خواننده آمریکایی، هم نتوانسته جمعیت مد نظر کمپین کلینتون را جذب کند .

"جیم مانلی"، استراتژیست و سخنگوی سابق "هری رید"، رهبر اکثریت‌های سنا، می‌گوید: هیلاری بامزه و گرم است اما به دلایلی سخت است که با او ارتباط برقرار کرد. اگر به نظرسنجی‌ها دقت کنید، آرا او طی چند ماه چندان تغییری نکرده است .

از این روست که معاونان کلینتون تلاش دارند ابعاد بیشتری از زندگی خصوصی او را نشان دهند، مثلا انتشار ایمیل‌های او نشان داد که طرفدار سریال‌های «سرزمین مادری» و «همسر خوب» بوده است .

در رقابت نیوهمپشایر که هفته گذشته برگزار شد، ۸۳ درصد از رای دهندگان بین ۱۸ تا ۲۹ سال، سندرز را بر کلینتون ترجیح داده و به او رای دادند .

خود کلینتون هم در بخشی از سخنانش تصدیق کرده است که کمپین او نتوانسته با رای دهندگان نسل جوان ارتباط خوبی برقرار کند .

مشکل دوست داشتنی نبودن کلینتون می‌تواند بر آرا جمعیت مستقل نیز تاثیر بگذارد. طبق یافته‌های نظرسنجی مشترک "یو اس‌ای تودی" و دانشگاه "سافولک"، ۳۵ درصد از رای دهندگان مستقل گفتند که از ریاست جمهوری او می‌ترسند !.

ارسال نظر: