رئیس ستاد انتخابات تهران:

استفاده از تصاویر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات انتخاباتی منعی ندارد

کدخبر: 2012299

سیدشهاب‌الدین چاوشی گفت: اطلاعیه ستاد انتخابات تهران مبنی بر "ممنوع بودن استفاده از تصاویر امام(ره) و رهبری در تبلیغات" تنها تاکیدی بر رعایت حفظ حرمت و جایگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات انتخاباتی بود اما متاسفانه به شکل مناسبی انعکاس نیافته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدشهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تنها مرجع اظهار نظر درخصوص تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات استان است؛ اعلام کرد: استفاده از تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات انتخاباتی هیچ منعی ندارد.

چاوشی افزود: اطلاعیه دیروز تنها تاکیدی بر رعایت حفظ حرمت و جایگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات انتخاباتی بود اما متاسفانه به شکل مناسبی انعکاس نیافته است.

عصر دیروز کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس مصوبه این ستاد استفاده از تصاویر امام(ره) و مقام معظم رهبری در تبلیغات ممنوع است' از تمامی داوطلبان درخواست می شود نسبت به رعایت تمامی قوانین تبلیغات انتخابات متعهد بوده و از اقدامات هنجار شکنانه خودداری کنند.

ارسال نظر: