گلستانه در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

رسالت "نقطه کور" نشان دادن یک معضل بزرگ اجتماعی است

کدخبر: 2012451

تهیه‌کننده و کارگردان "نقطه کور" گفت: رسالت این فیلم نشان دادن مشکلات و سختی‌های شغل غواصی زیر آب نبوده است، بلکه هدف مان نشان دادن یکی از معضلات بزرگ اجتماعی بود

مهدی گلستانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، با بیان اینکه جذابیت تهیه کنندگی از کارگردانی بیشتر است، گفت: قصد دارم در جشنواره فیلم فجر آینده با دو فیلم در مقام تهیه کنندگی حضور داشته باشم؛ چرا که معتقدم جذابیت این کار از فیلمسازی و کارگردانی بیشتر است.

تهیه کننده و کارگردان «نقطه کور» ادامه داد: در مقام تهیه کنندگی شاید تغییراتی در ژانر فیلم هایی که خواهم ساخت، انجام دهم و البته این مهم بستگی به فیلمنامه هایی دارد که می خواهد تهیه کنندگی آن را بر عهده بگیرم.

وی با بیان اینکه وزارت نفت قصد داشت تا «نقطه کور» را به یک فیلم سفارشی تبدیل کند، اظهار داشت: با قیمتی که وزارت نفت برای این فیلم در نظر گرفته بود حاضر به سفارشی کردن فیلم نشدم، البته شاید در آینده فیلم هایی سفارشی را تولید کنم که این مسئله بستگی به یکسری عوامل دارد.

گلستانه خاطر نشان کرد: رسالت فیلم «نقطه کور» نشان دادن مشکلات و سختی های شغل غواصی زیر آب نبوده است، بلکه هدف مان نشان دادن یکی از معضلات بزرگ اجتماعی بود که از معبر این شغل به این معضل نگاه کردیم.

ارسال نظر: