هنیه: فعلا جنگ جدیدی علیه نوار غزه در راه نیست

کدخبر: 2012603

معاون ریاست دفتر سیاسی حماس با اشاره به مانورهای نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد نوع این مانورها نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی فعلا دنبال جنگ علیه نوار غزه نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "اسماعیل هنیه" معاون ریاست دفتر سیاسی حماس جمعه (جمعه) اعلام کرد فعلا جنگ جدید در افق نوار غزه دیده نمی‌شود، رژیم اشغالگر اقدام به انجام مانورهای دفاعی می‌کند و این دلیل آن است که قصد جنگ ندارد.

بر اساس گزارش وبگاه «امد» فلسطین، هنیه افزود: غزه دارای سامانه بازدارنده و دفاعی است اما این بدان معنا نیست که دارای توان بازدارندگی مساوی با رژیم اشغالگر است.

وی در ادامه گفت: گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس 10 روز پیش موفق به کشف دوربین‌ها و دستگاه‌هایی شده که برای کنترل تحرکات اعضای مقاومت در زیر تونل‌ها و کشف خود این تونل‌ها استفاده می‌شده است.

هنیه خطاب به «محمد القیق» روزنامه‌نگار معترض فلسطینی که 88 روز است دست به اعتصاب غذا زده، گفت: ما با دعا، تلاش و فعالیتمان با تو هستیم.

وی به دیدارهای برخی مقامات ترکیه با رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و گفت این دیدارها پیشرفت بسیاری در خصوص ایجاد بندر در نوار غزه داشته است.

ارسال نظر: