جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

به تمامی افراد حاضر در لیست ائتلاف اصولگرایان رأی می‌دهیم

کدخبر: 2012837

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای در مورد فهرست واحد اصولگرایان اعلام کرد: ضمن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، به تمامی افراد حاضر در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان و ائتلاف معتمدین انقلابی اصولگرا رأی می‌دهیم؛ به امید تشکیل مجلسی انقلابی.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در مورد فهرست واحد اصولگرایان بیانیه‌ای منتشر کرد که به این شرح است: انتخابات را می‌توان مهم ترین و اصلی ترین عرصه‌ای عنوان کرد که در آن مردم می‌توانند برای سرنوشت خود تعیین تکلیف کنند و از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همه مسئولان مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند، بنابراین با توجه به شاخصه‌های مردم سالاری دینی، می‌توان انتخابات را تجلی گاه مردم سالاری دینی عنوان کرد.

بر همین اساس در آستانه انتخابات 7 اسفند و تشکیل مجلس پنجم خبرگان رهبری و مجلس دهم شورای اسلامی، حضور آگاهانه و با نشاط مردم را شاهد هستیم که با بصیرت و آگاهی بالا، عزت و اقتدار نظام اسلامی و ولایت فقیه را در پای صندوق‌های رأی به جهانیان نشان خواهند داد.

نیروهای انقلاب نیز جهت پیگیری بهتر و جدی تر مطالبات مردم که در رأس آن مسائل معیشتی و اقتصادی است، از یک سال پیش با سازوکاری فراگیر و هماهنگ به فضای انتخابات ورود کرده اند. ساز و کار اصولگرایان در انتخابات پیش رو که مبتنی بر تجربه سال‌های گذشته بود، الگویی موثر، کارآمد و موفقی را درتدوین فهرست اصولگرایان رغم زد.

ویژگی‌های مثبت، اعتماد ساز و غیرقابل انکار اصولگرایان، حمایت معنوی، موثر و در صحنه سه فقیه بزرگوار(آیات یزدی، مصباح یزدی و موحدی کرمانی) و حضور افراد مورد اعتماد نظام در شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان، موجب شد تا افکار عمومی و امت حزب الله، فهرست این ائتلاف را به عنوان «فهرست متدینین و معتمدین کشور» تلقی کنند.

از جمله مهمترین ویژگی‌های فهرست اصولگرایان، رعایت معیارها و عدم سهمیه بندی بود به گونه ای که هم اکنون اکثر سلایق اصولگرایی در این فهرست حضور دارند. همچنین حضور قابل توجه چهره های جدید نسبت به دوره گذشته مجلس دراین فهرست که بخش قابل توجهی از آن را جوانان تشکیل می دهند، حرکت به سمت جوان گرایی در گفتمان اصولگرایی را نشان می‌دهد.

در فهرست مذکور از معاون رئیس جمهور تا وزیر و معاون وزیر و رئیس مجلس و نایب رئیس مجلس حضور دارند.

به دلیل دغدغه بالا جهت توجه به مشکل اصلی مردم یعنی معیشت و اقتصاد، 10 نفر از فهرست اصول‌گرایان در تهران را متخصصین اقتصاد پوشش داده اند. 6 نفر در حوزه اجتماعی و 10 نفر نیز تجربه فرهنگی دارند و اشخاصی نیز در حوزه‌های علم و فناوری و دفاعی صاحب نظر هستند؛ اکثر سلایق اصولگرایی در این فهرست حضور دارند و مهم تر اینکه برخی افراد در این مؤلفه‌ها مشترک هستند.

از منظر تحصیلات، 25 نفر از اعضای این لیست دارای درجه دکترای تخصصی و 5 نفر نیز کارشناسی ارشد یا تحصیلات حوزوی دارند.

در این لیست، 5 نفر تحصیلات مرتبط با سیاست خارجی، 2 نفر متخصص هسته ای، 4 پزشک، 14 نفر با مدرک دکترا و 10 استاد دانشگاه دیده می‌شوند. همچنین حضور4 نفر روحانی و 6 خانم در این فهرست، بیانگر نگاه ویژه اصولگرایان به تنوع مطالبات اجتماعی و سیاسی جامعه است.

6کاندیدا از خانواده معظم شهدا هستند و 9 نفر نیز به افتخار جانبازی نائل شده اند. در سوابق 19 نفر نیز رزمندگی دفاع مقدس دیده می‌شود.

سه فقیه بزرگوار به همراه جمعی از معاریف شهر که مردم آن‌ها را به تدین و ایمان می‌شناسند، امروز سی نفر را به مردم انقلابی شهر معرفی کرده اند. هرچند ممکن است برخی افرادی که در فهرست قرار نگرفته اند از لحاظ برخی از ویژگی‌ها از برخی افراد داخل فهرست بهتر باشند اما یادمان باشد لازمه وحدت، تنازل از فروع و حفظ اصول است تا اصلِ وحدت مخدوش نشود.

امروز جریان انقلابی بر سر اصول خود متحد شده است تا با اعتماد به یکدیگر و دست در دست یکدیگر اجازه ندهد آرمان‌های مقدسش آماج تهاجم دشمن شود. دشمن روبه افول، امیدش از بین برود و کشور عزیزمان ایران با «عزت، اقتدار و صلابت» همچنان به پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر دست پیدا کند.

با مدنظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دشمن شناسی و به ویژه تلاش‌های روزهای اخیر رسانه‌های معاند بی.بی.سی و صدای آمریکا برای تحت الشعاع قرار دادن جایگاه علمای اعلام آقایان مصباح، یزدی و جنتی در جایگاه خبرگان رهبری و همچنین فرزندان انقلابی این مرز و بوم در لیست ائتلاف اصولگرایان، ضمن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، به تمامی افراد حاضر در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان و ائتلاف معتمدین انقلابی اصولگرا رأی می‌دهیم. به امید تشکیل مجلسی انقلابی انشاءالله.

ارسال نظر: