به دلیل تدابیر امنیتی؛

تردد از مرزهای خسروی و پرویزخان به مدت ۳ روز ممنوع است

کدخبر: 2013301

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: در آستانه انتخابات و به دلیل تدابیر امنیتی تردد از مرزهای خسروی و پرویزخان به ۳ روز تعطیل و هیچگونه ترددی امکان پذیر نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از مرصاد، مرادعلی تاتار اظهار داشت: به دلیل تامین امنیت انتخابات باشکوه ۷ اسفند تردد از مرزهای خسروی و پرویزخانه به مدت ۳ روز تعطیل خواهد بود و در این مدت هیچگونه مبادلات و صادرات از این مرزها نداریم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود: از فردا شب ممنوعیت تردد از مرزهای خسروی و پرویزخان اعمال خواهد شد و تا پایان روز شنبه ۸ اسفند ادامه خواهد یافت تا بدون هیچگونه محدودیتی امکان حضور سهل و باشکوه همه مردم در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

تاتار همچنین درخصوص آمادگی فرمانداری قصزرشیرین جهت برگزاری انتخابات ۷ اسفند گفت: بخش مرکزی قصرشیرین شامل ۳ شهر سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر و ۳ بخش گواور، قلعه شاهین و سومار است که ۲۰۱ شعبه أخذ رأی تعریف کردیم.

وی در ادامه افزود: نزدیک به ۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و... برای برگزاری انتخابات پرشور درحوزه قصرشیرین در آماده باش قرار دارند و تمام تدابیر امنیتی لحاظ شده و هیچ مشکلی برای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند نداریم.

تاتار با دعوت از عموم مردم برای حضور در حماسه ۷ اسفند گفت: حضور حداکثری در انتخابات شرکت لبیک به ندال مقام معظم رهبری است و از ملت غیور خطه قصرشیرین، تقاضا دارم همچون دیگر عرصه‌ها که همواره در رکاب انقلاب بودند حضور خود را نشان دادند و این حضور حداکثری با وحدت و همگرایی و همبستگی همراه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند در عرصه جهانی باعث اقتدار نگاه به جهموری اسلامی ایران خواهد شد.

ارسال نظر: