بیانیه آیت‌الله امینی در آستانه انتخابات؛

مردم مراقب فضای غبارآلود قبل انتخابات باشند، دشمن به عوامل داخلی خود سر نخ داده

کدخبر: 2013399

آیت‌الله امینی با بیان اینکه مردم باید مراقب قضای غبارآلود روزهای قبل از انتخابات باشند گفت: بیگانگان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به عوامل داخلی خود سر نخ می‌دهند تا بر طبق میل آنها عمل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متن بیانیه آیت‌الله امینی به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران و خواهران گرامی و جوانان عزیز ایران اسلامی!

کشور ما کشوری فقیر و ناتوان نیست که نتواند مشکلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، رکود، بیکاری، تورم و گرانی و یا تأخیر و موانع ازدواج جوانان را حل کند. بلکه این امور بستگی به اراده، تصمیم و همت مردم و مسئولان نظام به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد.

در اینجا تذکر این نکته مهم را لازم می دانم که مردم باید مراقب قضای غبارآلود روزهای قبل از انتخابات باشند. بیگانگان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به عوامل داخلی خود سر نخ می دهند تا بر طبق میل آنها عمل کنند، ولی تاریخ نشان داده است که عموم ملت شریف ایران اسلامی هرگز به خواست بیگانگان روی خوش نشان نداده و بعضاً پس از تلاطم هایی، نتیجه نهایی همیشه عکس اراده دشمنان بوده است و البته این مطلب را خارجی ها به خوبی می دانند و فتنه این روزهای آنان نیز بر پایه همین تجربیات است، هدف آنها ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان نظام و تخریب افراد و رقابت ها و دلسردی مردم از نظام است. لذا مردم و مسئولان مراقب باشند که در دام پیچیده این کهنه استعمارگران نیفتند.

هم اکنون که در آستانه یکی از مقاطع حساس و مهم کشور هستیم، مردم شریف و بزرگوار ایران باید مانند همیشه، بلکه بهتر در صحنه تأثیرگذار باشند و از آنان انتظار می رود به طور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت نمایند و به صالح ترین افراد رأی دهند، که علاوه بر انجام وظایف دینی و ملی، سرنوشت و آینده خودشان و نظام را رقم می زنند.

ارادتمند مردم ایران اسلامی ابراهیم حاج امینی نجف آبادی(امینی)

ارسال نظر: