همه در انتظار رای سرنوشت‌ساز AFC

پاسخ دندان‌شکن تماشاگران سپاهانی به جوسازی عربستانی‌ها

کدخبر: 2013563

شاید مهمتر از پیروزی دو نماینده ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا رفتار خوب تماشاگران سپاهان در دیدار با النصر امارات بود.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، سپاهان در اولین هفته از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته میزبان النصر امارات بود و حدود 10 هزار تماشاگر اصفهانی در این بازی سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که در ایران امنیت کامل برقرار است. آنها در طول بازی نه توهینی به بازیکنان حریف کردند و نه با پرتاب نارنجک به زمین بازی نشانی از عدم امنیت در بازی دیده شد. تماشاگران سپاهان در این بازی نشان دادند که در ایران امنیت کامل برقرار است و جو سازی عربستانی‌ها درست نبوده است.

عربستانی‌ها مدتی است که مدعی شده‌اند در ایران امنیت وجود ندارد و به همین دلیل از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده‌اند که بازی‌های تیم‌های باشگاهی این کشور در ایران برگزار نشود. جالب است که AFC هم حق را به آنها داده اند و فعلا قرار است بازی‌های باشگاهی بین دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری ثالث برگزار شود. البته در صورت مصالحه دو کشور این قانون برداشته می‌شود اما تماشاگران سپاهان در بازی با النصر نشان دادند که به هیچ عنوان جو سازی عربستانی‌ها درست نیست.

اما از طرفی دیگر مدیران سپاهان هم برنامه ویژه‌ای برای این بازی داشتند. آنها از زمان حضور کاروان النصر در اصفهان تمامی اقدامات برای میزبانی از این تیم را فراهم کردند تا جایی که حتی مدیران النصر هم حسابی از میزبانی این تیم تعریف کردند. در شرایط فعلی همه در انتظار تصمیم بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند. آنها باید ثابت کنند که در ایران امنیت کامل برقرار است و میزبانی را به ایران برگردانند، البته اگر بتوانند مقابل قدرت و نفوذ عربستانی‌ها مقابله کنند.

ارسال نظر: