سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خبر داد:

۲۶۷ آتش‌نشان تأمین ایمنی انتخابات تهران را برعهده دارند

کدخبر: 2013677

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در مجموع ۲۶۷ آتش نشان به علاوه فرماندهان و روسای آتش نشانی در روز هفتم اسفند تأمین ایمنی انتخابات در پایتخت را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی سخنگو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، درباره استقرار آتش نشانان در روز جمعه هفتم اسفند ماه که زمان برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است اظهار کرد: در این روز علاوه بر اینکه تمام ۱۲۱ ایستگاه آتش نشانی تهران در آماده باش کامل هستند در ۸۹ نقطه از شهر نیز آتش نشانان استقرار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه استقرار آتش نشانان در میادین، معابر اصلی و شعب شلوغ اخذ رأی همچون حسینیه ارشاد، مسجد نبی، مسجد ابوذر، مسجد ارشاد و... خواهد بود اظهار کرد: استقرار آتش نشانان همزمان با آغاز رأی گیری در شعبات اخذ رای آغاز شده و تا پایان رأی گیری ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به بازرسی مدیران ارشد از استقرار آتش نشانان افزود: با توجه به اینکه اکثر شعبات اخذ رأی مساجد و مدارس هستند از این رو در طول سال بار‌ها از سوی کار‌شناسان آتش نشانی مورد بازدید ایمنی قرار گرفته و کپسول‌های آتش نشانی آن‌ها نیز شارژ شده است.

ملکی ادامه داد: در مجموع ۲۶۷ آتش نشان به علاوه فرماندهان و روسای آتش نشانی در روز هفتم اسفند تأمین ایمنی انتخابات در پایتخت را بر عهده خواهند داشت.

وی با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود اظهار کرد: در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی لازم است شهروندان با حفظ خونسردی خود با ۱۲۵ تماس گرفته و اولویت خروج را به سالمندان، کودکان و بانوان بدهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: