حدادعادل در همایش ائتلاف اصولگرایان اسلامشهر:

اگر غفلت شود مجلس ششم دیگری نیز متولد خواهد شد

کدخبر: 2013784

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: همه کسانی که پیرو آرمان‌های انقلاب هستند باید در انتخابات ۷ اسفند شرکت کنند و در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند؛ اگر غفلت شود مجلس ششم دیگری نیز متولد خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامعلی حدادعادل امشب در همایش ائتلاف اصولگرایان شهرستان اسلامشهر در مسجد حضرت ولی‌عصر شهرک مهدیه اظهار کرد: انتخابات 7 اسفند کنکور انقلابیون برای دفاع از ارزش‌های انقلاب است. همه کسانی که پیرو آرمان‌های انقلاب هستند باید در این انتخابات شرکت کنند و در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند. اگر غفلت شود مجلس ششم دیگری نیز متولد خواهد شد.

حدادعادل افزود: اصولگرایی یعنی پیروی از ولایت فقیه و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با فساد اقتصادی که در کشور است و ائتلاف اصولگرایان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری و بسترسازی اقتصاد مقاومتی با برنامه اقتصادی و افراد توانمند وارد میدان شده‌ است.

وی در این همایش با ارائه گزارش جامعی از وضعیت سیاسی و اجتماعی اصولگرایان در کشور بیان کرد: الحمدالله جریان اصولگرا پایگاه عظیم مردمی دارند و از طرفی دولت باید با توجه به فضای اقتصادی کشور به خواسته‌های ملت توجه نماید. کشور ما باید در دوران پسابرجام اقتصاد مقاومتی خودش را حفظ کند و با فساد اقتصادی مبارزه نماید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به برگزاری هم‌زمان انتخابات خبرگان با مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از کارهای بدی که اتفاق افتاده مجلس خبرگان را هم جناحی کردند. در مجلس شورای اسلامی عرف بود نمایندگان جناح‌ها و احزاب گوناگون اختلاف سلیقه و نظر داشته‌اند اما این اتفاق بسیار زشتی است که خبرگان را هم حزبی و جناحی کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی کار به جایی رسیده است که در کشور ما انگلستان بخواهد دخالت کند و آمریکا مهندسی افکار عمومی را داشته باشد. ملتی که بیش از یک میلیون شهید و جانباز و ایثارگر در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب تقدیم کرده باید امروز به میدان بیاید و برای حفظ آرمان‌های نظام بایستد و گول سخنان و برنامه‌های دشمنان را نخورند.

وی خاطرنشان کرد: حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح امتحان خود را داده‌اند آنها یار وفادار امام بودند و امروز یاور رهبری هستند. این افراد جزء کسانی نیستند که یار امام بوده باشند و امروز در برابر رهبری بایستند. ملت ایران اگر می‌خواهید فضای سال 88 دوباره تکرار نشود پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به کسانی که به ارزش‌های 9 دی وفادار هستند رأی بدهید.

ارسال نظر: