مصباحی‌مقدم در همایش ائتلاف بزرگ ایثارگران:

می‌توان به لیست ائتلاف اصولگرایان اعتماد کرد

کدخبر: 2013785

نماینده مردم تهران با اشاره به نحوه تشکیل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: علمای بزرگ گردهم جمع شدند و لیستی را ارائه کردند که می‌توان به آن اعتماد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در همایش ائتلاف بزرگ ایثارگران که با حضور جمعی از نامزدهای اصولگرا در مسجد فیروزآبادی شهرری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ستون‌های مهم نظام است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سقف سنگینی است که بر روی ستون محکم استوار است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام پر قدرت است که موجب عزت ملت ایران است و باید روی ستون‌های محکم قرار بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نباید از افراد نفوذپذیر تشکیل شود.

وی با اشاره به جایگاه والای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری متشکل از فقهای گرانقدر است. بعد از رحلت امام خمینی (ره) خداوند توفیق داد رهبری را برگزیدند و انتخابی شایسته که موجب شد بعد از امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی با رهبری حکیم و دانا روبرو شد و انقلاب اسلامی را در بحران‌ها با تدبیر، درایت و هدایت‌های داهیانه رهبری کرده است.

مصباحی‌مقدم با اشاره به نحوه تشکیل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: علمای بزرگ گردهم جمع شدند و لیستی را ارائه کردند که می‌توان به آن اعتماد کرد.

وی ادامه داد: این ائتلاف با تلاش طی یک و نیم سال گذشته لیست 30 نفره‌ای با یک ترکیب جامع ارائه دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های اعضای این لیست عنوان کرد: لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان با یک ترکیب جامع متشکل از نخبگان حوزه اقتصاد، سیاست، علوم پزشکی و ... تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان جوانگرایی هم شده است و رویش‌های نخبگی در این لیست وجود دارد، بیان داشت: حجت‌اله عبدالملکی در اجابت به دعوت رهبر معظم انقلاب کتابی جامع در باب اقتصاد مقاومتی تدوین کرده‌اند که دل افرادی امثال بنده را شاد کرده است.

مصباحی‌مقدم عنوان کرد: بیشترین رای ما برای منطقه جنوب تهران است و این مناطق رای خیز است و ما منتظریم رای شهرری را اعلام کنند.

وی افزود: همه متدینین ما جمعه هفتم اسفند ماه در تهران هستند و نخستین وظیفه خود را این می‌دانند که رای بدهند و مسیر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و عزت نظام را ادامه دهند.

ارسال نظر: