ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

ممنوعیت تبلیغات داوطلبان انتخابات از ۸ صبح امروز

کدخبر: 2013823

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از تمام هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود پس از پایان زمان تبلیغات از هر گونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور،‌، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 12 خود با تشکر از تمام هواداران فهیم نامزدها اعلام کرد از هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود پس از پایان زمان تبلیغات، از هر گونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اینکه براساس ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 23 آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ششم اسفندماه ممنوع است، لذا ضمن تشکر از تمام هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود پس از پایان زمان تبلیغات، از هر گونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز کرده و در سطح شهر و به خصوص زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه نماد تبلیغاتی نامزد خاص (مثل عکس، بروشور و...) خودداری کنند.

همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است: امید است با همکاری بیش از پیش همه هواداران نامزدهای انتخاباتی، در روز جمعه هفتم اسفندماه با مشارکت گسترده مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات شاهد حماسه‌ای دیگر از حضور مردم باشیم.

ارسال نظر: