انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران:

فرج‌الله سلحشور دردِ دین ما را برای ما به ارث گذاشت

کدخبر: 2014886

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران اعلام کرد: فرج‌الله سلحشور پس از عذابی چند ساله جسمش را به خاک سپرد و دردِ دین ما را برای ما به ارث گذاشت، باشد که توبه نصوحی کنیم که از دینداری خویش، باشد که سینما را، هنر را، تعالی ببخشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به مناسبت درگذشت فرج الله سلحشور نوشت:

جشن فرهنگ و هنر انقلاب در سال 92، یکی از ماندگار ترین جشن های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران بود، جایی که در آن سینماگران،

داستان نویسان، شعرا و تمامی هنرمندانِ فرهنگ انقلاب اسلامی گرد هم آمده بودند، همان روزی که بغض الهام چرخنده از جفای به انقلابی شدنش و توهین های ناشی از تبریک سال نو به رهبرش شکست، از سینما گران دعوت شد تا هرکدام به قدر وسع خود سخن رانی کنند، از جمال شورجه و کیانوش عیاری و جهانگیر الماسی تا فرج الله سلحشور، نوبت که به فرج الله سلحشور رسید، بدون هیچ مقدمه ای، حتی بدون سلام و السلام مستقیما یکی ار حضار را خطاب قرار داد، و گفت: خانم چرخنده، فحش خوردن برای انقلاب چه طعمی دارد؟

سال های سال خبر های مربوط به کارگردان ارزشی سینما شبیه به هم بودند، درواقع بعد از یوسف دیگر هرچه بود توهین بود، توهین مدعیان زنده باد مخالف من، توهینی با رنگ روشنفکرانه و طعم گسِ سلبریتیهای خوش گذران. اما چند وقتی بود که دیگر تیتر اخبار کمابیش تغییر کرد. روزهایی که بردل این مرد متعهد نه فقط سلول های متکثر بدخیم، که داغ دین و فرهنگ؛ روز به روز نفس او را تنگ تر و جسم او را نحیف تر کند، اخبار دیگر بیماری وخیم او را انتشار می داد، حال آن که او در هر حالتی فقط درد "موسی(ع)" را داشت، فیلمنامه ای که بعد از سال ها تحقیق نگاشته و چندسالی بود منتظر بازشدن درِ مدیران مسلمان،مومن و متعهد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مانده بود. اما او پس از عذابی چند ساله جسمش را به خاک سپرد و دردِ دین ما را برای ما به ارث گذاشت، باشد که توبه نصوحی کنیم که از دین داری خویش، باشد که سینما را، هنر را، تعالی ببخشیم، باشد که روزی ثابت کنیم که آقای سلحشور، آن قول های مربوط به سینماگرانت دروغ بوده اند، فساد در هنر دروغ است، این هنر ما را تعالی می بخشد و هیچگاه به سوی درکات تنزلمان نمی دهد. باشد که روزی به آرزوی تو برسیم.

والسلام

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

ارسال نظر: