توزیع کارت ورود به آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از ۱۸ اسفند

کدخبر: 2014900

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از سه شنبه ۱۸ اسفند ماه خبر داد. این آزمون در صبح روز جمعه ۲۱ اسفندماه در ۵۳ شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری دومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور را تشریح کرد: این آزمون در صبح روز جمعه 21 اسفندماه در 53 شهرستان برگزار می‌شود و فرایند آزمون از ساعت 8:30 آغاز شده و داوطلبان ضرورت دارد نیم ساعت قبل از آغاز فرایند آزمون در حوزه امتحانی مربوط حضور یابند.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون مذکور از روز سه شنبه 18 اسفند 94 برای مشاهده و پرینت تا ساعت 24 پنج شنبه 20 اسفند ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه تاکید کرد: داوطلبان ضرورت دارد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای یا ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون یک نسخه پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان درج شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان دقت داشته باشند همراه داشتن پرینت کارت و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای شرکت در آزمون الزامی است.

توکلی در پایان بیان داشت: برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 94، 103 هزار و 154 داوطلب ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد 34 هزار و 986 نفر زن و 68 هزار و 168 نفر مرد هستند.

ارسال نظر: