مسجد جامعی:

بودجه منطقه ۱۹ در بخش منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تفکیک شود

کدخبر: 2015015

عضو کمیسیون سلامت، شورای شهر تهران خواستار تفکیک بودجه منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در منطقه ۱۹ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره منطقه 19 شهرداری تهران، گفت: برخوردهای صورت گرفته با افرادی که در کوره پزخونه های منطقه 19 زندگی می‌کنند، مناسب نیست و باید اصلاح شود .

وی با اشاره به اینکه افزایش بودجه برای منطقه 19 تنها برای ساکنان منطقه نیست،می‌افزاید: تخصیص اعتبار برای ساخت بوستان 180 هزار هکتاری در این منطقه تنها برای ساکنان آن منطقه نیست بلکه شهرداری با اتمام آن، پز آن را می‌دهد .

این عضو شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: نمونه دیگر ساخت نمایشگاه شهر آفتاب است. بهترین کار این است که با تفکیک بودجه‌ای در این منطقه، مشخص شود که چه میزان بودجه برای ساکنان منطقه است و چه میزان برای پروژه‌های فرا منطقه‌ای .

ایثاری شهردار منطقه 19، نیز درباره کوره پزخونه های این منطقه گفت: تعداد این کوره پزخونه ها، 37 مورد است که کاربری آن‌ها با طرح تفصیلی متناسب با وضعیت منطقه نیست و سالها طول خواهد کشید تا منطقه آباد شود. ازاین‌رو انتظار داریم که در کمیسیون ماده 5 نسبت به تغییر ساخت‌وساز 30 درصدی و 70 درصدی فضا سبز اقدام کند زیرا قیمت زمین در این منطقه پاین است .

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از ساخت‌وسازهای محله نعمت‌آباد غیرقانونی صورت گرفته است، اعلام کرد: منطقه 19 جنوبی‌ترین منطقه تهران است که تمامی آب‌های بالادستی به این منطقه منتقل می‌شود و باید برای حل مشکل آب‌های سطحی و فاضلاب فکری اساسی کرد .

ارسال نظر: