قرار‌گاه جهادی امام رضا علیه السلام اعلام کرد:

برگزاری اردوهای جهادی نوروز ۹۵ در مناطق محروم خوزستان

کدخبر: 2015942

قرار‌گاه جهادی امام رضا علیه السلام اعلام کرد در نوروز ۹۵ بیش از هزاران نفر از دانشجویان، پزشکان، مهندسان، خیرین و نیروهای مردمی باهدف خودسازی و محرومیت زدایی به مناطق محروم استان خوزستان اعزام می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قرار‌گاه جهادی امام رضا علیه السلام اعلام کرد که یکی از سلسله اردوهای جهادی کشور باهدف خودسازی و محرومیت زدایی در حوزه‌های عمرانی، پزشکی، علمی فرهنگی و اشتغال زایی در استان خوزستان برگزار می‌شود.

براساس اعلام قرارگاه امام رضا علیه السلام نوروز ٩۵ در استان خوزستان، مناطق خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان و هویزه با اعزام بیش از هزاران نفر از دانشجویان، پزشکان، مهندسان، خیرین و نیروهای مردمی به مناطق محروم استان با هدف گذاری‌های مشخص شروع به کار خواهند کرد.

دربخش عمرانی با ظرفیت بالای خود با هدف نوسازی مدارس، ساخت و بهسازی منازل ایتام و در بخش جهاد پزشکی، خدمت رسانی در حوزه بهداشت دهان و دندان و مشاوره روان‌شناسی و... همچنین دربخش علمی، فرهنگی با بورسیه تحصیلی هزاران دانش آموز و اشتغال زایی برای بانوان در شهر، هدف فعالیت خود را از اواخر اسفندماه سال ٩۴ تا ١۵ فروردین ٩۵ آغاز خواهد کرد.

اردوی بزرگ جهادی باظرفیت نیروهای خودجوش مردمی درجهت محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور فعالیت خودرا آغاز کرده است و قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم اعلام کرد جهت ثبت نام می‌توانند به سایت g-emamreza. ir مراجعه کنند.

ارسال نظر: