فلسفه ما این است که به همه بازیکنان‌مان فرصت بازی برسد

زیدان: عملکرد رونالدو در این بازی فوق‌العاده بود

کدخبر: 2016113

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: شما کریستیانو را می‌شناسید و می‌دانید که او توانایی زدن چهار گل را در یک بازی دارد، کاری که از عهده تعداد کمی از بازیکنان برمی‌آید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال‌ مادرید پس از پیروزی پرگل تیمش برابر سلتاویگو گفت: ما بین دو نیمه مسائلی را با بازیکنان‌مان مطرح کردیم. در نیمه اول، حریف برای ارائه یک بازی خوب انگیزه داشت. در نیمه دوم اما روند بازی عوض شد و ما قوی‌تر ظاهر شدیم، حملات‌مان افزایش پیدا کرد و فشار بیشتری به حریف آوردیم. زمانی هم که گل زدیم، کار آسان‌تر شد.

وی افزود: عملکرد رونالدو در این بازی فوق‌العاده بود. هواداران هر از چند گاهی ممکن است هو کنند و این بخشی از فوتبال است و تنها به رونالد محدود نمی‌شود. هواداران انتظارات زیادی دارند. این موضوع البته برای ارتقای سطح عملکرد تیم خوب است. ما همیشه به دنبال ارتقای سطح بازی‌مان بوده‌ایم. شما کریستیانو را می‌شناسید و می‌دانید که او توانایی زدن چهار گل را در یک بازی دارد، کاری که از عهده تعداد کمی از بازیکنان برمی‌آید. از این حیث او بی‌همتاست.

زیدان گفت: ضربات او بی‌نظیر است. خودم من شاید از فاصله‌ای نزدیک‌تر بتوانم یک ضربه ایستگاهی خوب بزنم. ضمن اینکه هرگز در یک بازی چهار گل نزده‌ام. بازیکنان کمی می‌توانند چنین کاری انجام دهند. من زمانی که آمار او را می‌بینم خوشحال می‌شوم.

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه ما این است که به همه بازیکنان‌مان فرصت بازی برسد. همه آنها بازیکنانی بزرگ هستند و انتخاب از میان آنها کار سختی است. مهمترین چیز درباره ما این است که وقتی یک بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شود، شیوه بازی‌اش عوض نمی‌شود.

ارسال نظر: