حجت‌الاسلام تقوی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

کدخبر: 2016316

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام تقوی در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی بدین شرح است:

درگذشت عالم وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی (رضوان الله تعالی علیه) تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی موجب تاسف و تالم گردید.

آن عالم فرزانه در طول قریب به 40 سال خدمت شایسته در بارگاه امام رئوف حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) با درایت و مدیریت مدبّرانه خود موجب اقدامات ارزشمندی گردید که به مثابه مشعلی فراروی آخرت او و ذخیره‌ای برای یوم الحساب آن فقید سعید خواهد بود.

اینجانب با عرض تسلیت این مصیبت به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم گرانقدر استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و اعضا بیت شریف ایشان، همسر صبور و فرزندان محترم، از خداوند متعال برای آن فقیه با فضیلت، علو درجات و هم‌جواری با اولیاء الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر را مسألت می‌نمایم.

ارسال نظر: