با صدور پیامی؛

دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم یزد از هیأت دولت قدردانی کرد

کدخبر: 2016833

دفتر رئیس‌جمهور با صدور پیامی از مردم استان یزد به خاطر استقبال پرشکوه و مثال‌زدنی از هیأت دولت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دفتر رئیس‌جمهور با صدور پیامی از مردم استان یزد به خاطر استقبال باشکوه از اعضای هیأت دولت در سفر به این استان تقدیر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد در فضای معنوی بزرگداشت کوثر ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)، با استقبال پرشکوه و مثال‌زدنی مردم متدین، انقلابی، قدرشناس و پرمحبت این دیار؛ تصاویری تاریخی و ماندگار از وحدت، همدلی و انسجام دولت و ملت را آفرید.

این شکوفه‌های پربار همراهی و قدرشناسی مردم فهیم و حماسه‌آفرین دارالعباده، دلیل محکمی بر حفظ و تداوم ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همگام با اراده‌ای مصمم برای ساختن آینده‌ای روشن و امیدبخش است.

استان یزد خطه کهن و تاریخی ایران زمین است که با آثار فراوان تاریخی، جایگاه رفیعی در تاریخ اسلام و ایران دارد و بزرگان و نام‌آوران زیادی را در عرصه معنویت، اندیشه و تفکر به ایران و جهان معرفی کرده است.

این سرزمین از نظر اقتصادی، سیاسی و موقعیت خاص جغرافیایی و با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب برای توسعه صنعت، گردشگری، بازرگانی نوین و وجود معادن غنی و صنایع معدنی و منابع سرشار انرژی خورشیدی و بادی، پارک‌های علم و فناوری و سایر ویژگی‌های اقتصادی؛ به همراه استعداد و منابع کم‌نظیر انسانی، بسترهای لازم را برای پیشرفت و توسعه‌ داراست.

این ویژگی‌های کم‌نظیر، در کنار مردمانی شریف و تقدیم هزاران شهید والامقام برای ماندگاری و سرافرازی ایران اسلامی، نشان از شایستگی اهالی بزرگوار و غیرتمند آن سامان دارد و باید با برنامه‌ریزی لازم و توجه بیش از پیش مسئولان، اقدامات زیربنایی و اساسی برای توسعه همه جانبه و متوازن منطقه به ویژه تأمین آب و گسترش ارتباط ریلی استان صورت پذیرد.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد در این سفر گامی در جهت پاسخگویی بخشی از نیازها و مشکلات مردم بود با این امید که بتواند با تلاش مردم و مسئولان، استان را به جایگاه اقتصادی و اجتماعی بایسته برساند.

برخود فرض می‌دانیم به پاس میزبانی گرم و همراهی تاریخی مردم عزیز این استان، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی آن استان تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم با توجهات الهی و همراهی و همیاری مردم، این سفر که در مطلع شکوفایی‌های دوره پسابرجام و در تداوم حماسه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه صورت پذیرفت، منشأ آثار و برکاتی برای مردم منطقه و زمینه‌ساز رشد و بالندگی بیش از پیش آن خطه باشد.

ارسال نظر: