نائب رئیس اتحادیه پوشاک در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

کاهش ۶۰ درصدی فروش پوشاک در شب عید امسال/ قیمت‌ها را پایین آوردیم، باز هم مردم نمی‌خرند

کدخبر: 2017405

عرب گفت: همکاران من تا ۳۰ درصد زیر قیمت کالاهای خود را عرضه می‌کنند، اما مردم توان خرید به این قیمت را نیز ندارند.

محمد حسین عرب، نائب رئیس اتحادیه پوشاک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » در رابطه با بازار شب عید بیان داشت: متأسفانه بازار پوشاک شب عید بسیار وضعیت و شرایط نامناسبی را تجربه کرد به طوری که بسیاری از همکاران ما که در حوزه تولید لباس‌های شب هستند، همگی معترف‌اند که امسال هیچ گونه فروشی نداشته‌اند و همگی ورشکست شده‌اند.

وی ادامه داد: در بقیه حوزه‌های تولید و فروش پوشاک نیز به جرأت می‌توانم بگویم که حداقل ما 60 درصد کاهش فروش به نسبت سال قبل داشتیم، دلیل این کاهش فروش نیز گرانی اجناس نیست، بلکه کاهش توان خرید مردم و رکودی است که در بازار حاکم است.

وی به نسیم آنلاین بیان داشت: بنده به عنوان نائب رئیس اتحادیه پوشاک به جرأت می‌توانم بگویم که فروشندگان عرضه پوشاک در مغازه‌ها نه تنها پوشاک را گران نکردند بلکه 25 تا 30 درصد نیز قیمت‌ها را پایین کشیدند تا بتوانند اتبارهای خود را خالی کرده و بیش از این ضرر نکنند. اما بازهم اجناسشان به فروش نرفته است.

وی تأکید داشت: البته این رکود مخصوص پوشاک نیست، بلکه سرتاسر بازار را فراگرفته است، ما حتی مجبور شدیم برای این که برخی اجناس را با قیمت پایین‌تر از تولید به فروش برسانیم تا انبارهایمان را خالی کنیم بنابراین لباسی که قیمت تمام شده آن 40 هزار درآمده با قیمت 50 و حتی گاهی برابر با قیمت تمام شده و یا پایین‌تر به فروش رساندیم.

عرب گفت: تنها جاهایی که ازدحام جمعیت بیشتری وجود دارد نمایشگاه‌های بهاره است که متأسفانه در آن جا نیز کیفیت کالاهای ارائه شده مطلوب نیست به طوری که لباس‌هایی به دست مشتری داده می‌شود که از مد افتاده است و بر روی دست عرضه کننده مانده است.

ارسال نظر: