اختصاصی«نسیم آنلاین»/ در ادامه تجمع خانواده‌ها در مقابل کمپ لیبرتی بغداد اتفاق افتاد؛

جدایی یکی دیگر از اعضای در بند منافقین پس از ۲۸ سال + فیلم

کدخبر: 2017507

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» از عراق؛ در پی تجمع خانواده‌های اعضای سازمان مجاهدین خلق در مقابل کمپ لیبرتی در بغداد، یکی دیگر از فریب‌خوردگان سازمان منافقین به آغوش خانواده خود بازگشت.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از عراق؛در ادامه تجمع‌های مکرر خانواده قربانیان فرقه رجوی در مقابل پادگان لیبرتی روز گذشته یکی دیگر از فریب‌خوردگان این سازمان به آغوش خانواده خود بازگشت.

" آشور ورشی" که از سال 1367 به عضویت سازمان منافقین درآمد روز گذشته پس از 28 سال اسارت با جدایی از سازمان منافقین به آغوش خانواده خود بازگشت.این آزادی حاصل حضور مداوم خانواده‌ها در مقابل درب ‌های لیبرتی در عراق بود که با حضور خود، سعی در رهای فرزندانشان از چنگال منافقین دارند.

وی در اواخر دوران حضور در جمع اعضای منافقین، و در زمانی که در هتل مهاجر بغداد برای انجام امور قانونی و پناهندگی‌اش در عراق اقامت داشته، توانسته بود بعد از سال ها دوری با خانواده خود تماس حاصل کند و حتی برادر کوچکترش که در 5 سالگی از او جدا شده بود را پیدا کند، این تماس تلفنی سرآغاز دل‌بستگی مجدد به خانواده و اقدام عملی برای خروج از سازمان بود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» پس از این واقعه و گذشت مدتی از بازگشت "ورشی" به کمپ لیبرتی، و در زمانی که خانواده وی از هفته گذشته برای بازگشت او در مقابل لیبرتی متحصن شده بودند، آشور ورشی موفق می شود طی برنامه ریزی از پیش تعیین شده از کمپ لیبرتی فرار کرده و به خانواده خود بپیوندد. به گفته برادر کوچک ورشی که سابقه حضور در تجمعات خانواده های قربانیان را در سالهای گذشته نیز دارد؛ امکان دیدار و یا رساندن صدای خانواده‌های اعضای دربند منافقین به آنها، در سالهای گذشته و از زمانی که آنها در برابر کمپ اشرف تجمع می کردند با برخورد وحشیانه کادر مستقر سازمان منافقین فراهم نشده بود.

بر اساس این گزارش از میان قریب به صد خانواده‌ای که طی ماه گذشته در مقابل لیبرتی تجمع کرده‌اند؛ هیچ یک تاکنون موفق به ارتباط با فرزندان خود نشده و بسیاری از آنها پس از فرار "آشور ورشی" از وی خواهان خبر و اطلاعی از خانواده‌های خود بودند.

در این بین بسیاری از خانواده‌ها اذعان دارند که فرزاندانشان هیچ گونه آشنایی قبلی با منافقین نداشته‌ و برخی دیگر با تاکید بر اینکه فرزندانشان به قصد مهاجرت و پیدا کردن کار به ترکیه رفته‌اند اظهار می‌کنند که آنها گرفتار ماموران رجوی در ترکیه شده و با ترفندهای متفاوتی جذب و به اشرف منتقل شده‌اند.

حجم ویدیو: 33.18M | مدت زمان ویدیو: 00:04:34 دانلود ویدیو
ارسال نظر: