در تیم مردم هستم

علیرضا اسدی: فعلاً تاریخ انتخابات ۱۱ اردیبهشت است

کدخبر: 2017603

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توانم در مورد به تعویق افتادن یا نیفتادن انتخابات صحبت کنم اما فعلاً تاریخ انتخابات ۱۱ اردیبهشت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علیرضا اسدی در مورد اینکه آیا در انتخاب فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کند یا خیر، اظهار داشت: هر کجا باشم خدمت خواهم کرد و فرقی نمی‌کند که این جایگاه چه باشد. من در تیم مردم و افرادی هستم که فوتبال را دوست دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای حضور در انتخابات ثبت نام نکرده ام و فعلاً این کار را نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: من در فدراسیون نبودم و آیا این به معنی آن است که دنبال مجوز بودم؟ فکر می‌کنم چون امروز روز خاصی است این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود کفاشیان برای حضور در انتخابات مجوز ندارد، تصریح کرد: اینگونه نیست، من این موضوع را تکذیب می‌کنم تا ذهن مردم خراب نشود. من هم اگر قرار باشد در انتخابات شرکت کنم، تصمیم گرفته و اعلام خواهم کرد. از قدیم گفتند از این ستون تا آن ستون فرج است.

اسدی در مورد دست‌های پشت پرده گفت: من پرده‌ای نمی‌بینم که دست‌هایی پشت آن باشد، کسی نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند و به همین دلیل نمی‌توانم در مورد به تعویق افتادن یا نیفتادن انتخابات صحبت کنم اما فعلاً تاریخ انتخابات 11 اردیبهشت است.

وی درمورد تیم تأیید صلاحیت اظهار داشت: تأیید صلاحیت تیم ثابتی داشت و دارد که هیأت رئیسه فدراسیون اختیار کامل را به این تیم داده است.

اسدی با اشاره به زمین تمرین تیم ملی گفت: از تمام بضاعتی که در مورد زمین چمن در ایران وجود دارد استفاده خواهیم کرد، کادر فنی می‌تواند تمام زمین‌ها را ببیند و هرکدام را که تأیید کرد به ما اعلام کند تا شرایطش را فراهم کنیم، نظر من و شما ملاک نیست و کادر فنی باید تأیید کند.

دبیرکل فدراسیون در خصوص بازی با مقدونیه هم گفت: این موضوع مربوط به حالا نیست.

ارسال نظر: