با حضور الفت برگزار شد:

رونمایی از کاراکتر ملی پیشگیری

کدخبر: 2017956

کاراکتر ملی پیشگیری از جرم با حضور محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، در مراسم رونمایی از کاراکتر ملی پیشگیری از جرم و تقدیر از فیلم برتر جشنواره فجر در زمینه پیشگیری، رییس کمیته داوران انتخاب کاراکتر ملی پیشگیری از جرم با اشاره به اهمیت اسطوره های سینمای غرب و معرفی جامعه آمریکا به جهان گفت: انتخاب کاراکتر ملی در حوزه پیشگیری آرزوی دیرینه کشورمان بود همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از قوه قضائیه در این رابطه اهمیت موضوع را دوچندان می کند.

گلمحمدی تصریح کرد: در طراحی این کاراکتر ملی روشی اکتشافی داشته و با فراخوان های متعدد و جلسه با هنرمندان تلاش کردیم تا کاراکتری طراحی کنیم تا تمام ویژگی و اهداف معاونت پیشگیری را محقق کرده و پوشش دهد و در نهایت آثار چند هنرمند آثارشان برگزیده و با داوری نهایی مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی ضمن اشاره به رونمایی از شخصیت کاراکتر ملی پیشگیری از جرم بیان کرد: این سخصیت امروز با پخش تیزر رونمایی می شود و باید برای تداوم اثرگذاری آن صبور بود و تحمل به خرج داد تا چنین شخصیتی بتواند در قالب قصه ها به ماندگاری و سطح ملی ارتقاء یابند.

رییس کمیته داوران انتخاب کاراکتر ملی پیشگیری به شخصیت های انیمیشن غرب همچون بن تن و نظایر آن اشاره کرد و گفت: در مقطعی زمان فرصت ایجاد شد تا این کارکترها شکل بگیرند و جایگاه خود را به دست آورند و ما نیز باید این موقعیت را برای کاراکترهای ملی خود ایجاد کنیم.

شایان ذکر است کاراکتر ملی پیشگیری از جرم با پخش تیزر انیمیشن و معرفی خانواده پیشگیری از جرم رونمایی شد.

ارسال نظر: