اظهارات جدید وزیر راه و شهرسازی درباره قرارداد ایرباس:

آخوندی: هنوز قرارداد نهایی با ایرباس را امضا نکردیم/ در سفر به پاریس فقط پیش قرارداد را امضا کردیم

کدخبر: 2018542

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش‌قرارداد خرید ۱۱۸ فروند هواپیمای ایرباس در سفر رییس جمهوری به امضا رسید و قرارداد نهایی آن فصل اول ۹۵ منعقد می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس آخوندی با بیان این‌که در ایام نوروز نسبت به شرایط عادی سال میزان پروازهای فرودگاه مهرآباد 80 درصد رشد دارد، اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی محوطه‌های ورودی ترمینال‌های مسافربری فرودگاه مهرآباد و تفکیک خطوط عبور و مرور وسایل نقلیه در مقابل ترمینال‌های 1 و 2، وضعیت داخلی ترمینال‌های مسافری بهسازی و نوسازی شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سیستم فروش اینترنتی بلیت به‌طور مستقیم توسط شرکت‌های مسافری در حال انجام است و حدود 50 درصد بلیت‌ها از طریق اینترنت به فروش می‌رسد.

وی با اعلام "از همه ظرفیت‌های حمل‌ونقل هوایی برای ایام نوروز و پاسخ به تقاضای موجود استفاده می‌کنیم" گفت: در همین راستا حدود 2 هزار صندلی به مجموعه ظرفیت موجود هواپیماها اضافه شد که در آینده این میزان افزایش می‌یابد.

وی درباره آخرین وضعیت ورود هواپیماهای نو به کشور گفت: پیش‌قرارداد خرید 118 فروند هواپیمای ایرباس در سفر رییس جمهوری به امضا رسید و قرارداد نهایی آن فصل اول 95 منعقد می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره سایر بخش‌های حمل ونقل نیز گفت: در بخش ریلی 1850 صندلی به ظرفیت مسافری اضافه شده است ضمن این‌که در حوزه حمل ونقل دریایی نیز 111 شناور با ظرفیت 7 هزار و 500 صندلی اضافه شد. در بخش حمل و نقل زمینی نیز امکانات بسیار خوبی فراهم شده و عرضه بلیت همچنان وجود دارد.

ارسال نظر: