نائب رئیس مجلس اعلای لبنان در دیدار خرازی عنوان کرد؛

آیت‌الله خامنه‌ای پرچمدار حق هستند و ما در کنار ایشان خواهیم بود

کدخبر: 2018568

شیخ "عبدالامیر قبلان" اظهار داشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچمدار حق هستند و ما در سختی ها و آسانی ها در کنار ایشان خواهیم بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شیخ "عبدالامیر قبلان" نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان در دیدار با کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز و در شرایطی که امت اسلامی محاصره است، جمهوری اسلامی ایران، چشم امید و پناهگاه همه مسلمانان و ملت های منطقه است.

شیخ قبلان تصریح کرد: ایران نقشی اساسی و بزرگ در حمایت از ملت و مقاومت لبنان در رویاروئی با دشمنان صهیونیستی و تکفیری داشته است.

وی در این دیدار که هیات همراه دکتر خرازی و محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان حضور داشتند، گفت: حضرت امام خمینی (ره) ، دین مبین اسلام را در حالی که دشمنان آن را افیون ملت ها می خواندند به احیاگر و آزاد کننده ملت ها تبدیل کردند.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان با تاکید بر ضرورت حفاظت و صیانت از خط امام خمینی (ره) که اسلام اصیل و ناب محمدی (ص) است ، افزود: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچمدار حق هستند و ما در سختی ها و آسانی ها در کنار ایشان خواهیم بود.

شیخ قبلان با تجلیل از حمایت های ایران از ملت و مقاومت فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قرار دارد اما دشمنان آن سیه روز و رسوا شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ایران توانست با حکمت و درایت رهبری ، نقش آفرینی علما و بیداری ملت همه توطئه هایی را که جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته بودند تا نتواند نقش خود را در ایجاد وحدت و فضای همکاری بین مسلمانان ایفا کند، ساقط کنند.

خرازی نیز در این دیدار تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به دون چشم داشتی ، خیرخواه همه ملت ها و کشورهای اسلامی و خواستار استقلال آنها است.

وی با اشاره به نقش بزرگ مقاومت اسلامی در حمایت از همه لبنان و لبنانی ها ، اظهارداشت: روابط ایران با لبنان ممتاز است وممتاز خواهد ماند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران ابراز امیدواری کرد که لبنانی ها از طوایف و مذاهب مختلف بتوانند با تفاهم و همکاری همه مشکلات پیش روی کشورشان را برطرف سازند و ثبات، آرامش و امنیت کامل در لبنان برقرار شود.

خرازی خاطرنشان کرد: ملت ها و کشورهای مسلمان باید متحد و یکپارچه با دشمنان صهیونیستی و تروریسم تکفیری و توطئه ها و دسیسه های بیگانگان مقابله کنند.

وی با تقدیر از نقش برجسته شیخ قبلان در لبنان ، تاکید کرد که مقاومت امروز مایه افتخار و مباهات مسلمانان و انسان های آزاده جهان است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: