کشف یک و نیم تن تریاک طی یک عملیات پلیسی در هرمزگان

کدخبر: 2019404

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک و نیم تن تریاک طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش «نسیم‌آنلاین»، سردار عزیزا... ملکی، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان قشم در پی اقدام اطلاعاتی و فنی، مطلع شدند یک باند از سوداگران مرگ پس از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از طریق سواحل شهرستان جاسک به قشم و بارگیری آن، قصد دارند مواد مخدر را داخل شهرتخلیه و توزیع کنند .

وی افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان قشم با کنترل محورهای مواصلاتی، دو دستگاه تویوتا را در این زمینه شناسایی که رانندگان آنها به محض رؤیت ماموران و بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروهای قاچاقچیان با شلیک گلوله متوقف شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان به اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، اذعان داشت: در بازرسی از خودروها یک و نیم تن تریاک کشف شد که تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند از سوداگران مرگ ادامه دارد .

سردار ملکی با اشاره به اینکه اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی های اجتماعی و خانوادگی نظیر طلاق، انحرافات جنسی، نزاع های خانوادگی و ... است بر تربیت صحیح فرزندان در محیط خانواده تاکید کرد و گفت: لازم است خانواده ها آثار شوم مصرف مواد مخدر را برای فرزندان خود توضیح داده و بر روابط اجتماعی و رفت و آمد او نظارت داشته باشند.

ارسال نظر: