در شروع هفته گرامی داشت مقام زن

رافع و جمعی از خیرین داوطلب به دیدار زنان سالمند رفتند

کدخبر: 2019917

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به دیدار سالمندان سرای مهرگل تهران و بیمار نیازمند شهر ری رفت و با آنها گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، در این دیدارها که جمعی از خیرین داوطلب و نیکوکار فرحناز رافع را همراهی کردند، وی با زنان سالمند و بی سرپرست و نیازمند بیمار گفت و گو کرد و با تبریک این روزها، گل، شیرینی و هدایایی را به مناسبت روز مادر به آن ها اهدا کرد .

بسیاری از سالمندانی که درسرای مهرگل نگه داری می شوند با خرسندی از حضور رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، درد و دل های خود را با وی در میان گذاشتند و عکس یادگاری گرفتند.

همچنین رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در ادامه به دیدار یکی از زنان بیمار درشهر ری رفت و ضمن دلجویی، بسته های حمایتی و هدایا یی را به او اهدا کرد.

درد دل مادری رنجور از بیماری کلیوی تا قول مساعد برای رسیدگی به وضعیت معیشتی از سوی خیرین و نیکوکاران داوطلب جمعیت هلال‌احمر فضای این دیدار را پر کرده بود.

فرحناز رافع بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر در مجموعه برنامه‌های انسان دوستانه خود، رسیدگی و حمایت روحی-روانی را به‌عنوان حق سالمندان تنها، بی‌فرزند و خانواده‌های معزز شهدا بیان می‌کند و داوطلبان به نمایندگی جامعه و در قالب برنامه ملی نیابت در پی تحقق این حق است.

ارسال نظر: