جهانگیری در شهرستان پیشوا:

توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مرهون همدلی دولت و ملت است

کدخبر: 2019960

معاون اول رئیس جمهور توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون همدلی دولت و ملت دانست و تاکید کرد: سرنوشت کشور به تلاش جدی دولت و ملت در عرصه‌های مختلف بستگی دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش در جریان سفر به شهرستان پیشوا ضمن تبریک یوم‌الله 12 فروردین و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به نقش بسزای مردم ورامین و پیشوا در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خون پاک شهدای قیام 15 خرداد سرآغاز پیروزی نهضت اسلامی است.

وی افزود: مردم غیور پیشوا با پیشگامی خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند و ما باید قدردان این مردم باشیم و توفیق خدمت‌گذاری به مردم غیور ایران اسلامی را داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گفت: امیدوارم بتوانیم رهروان خوبی برای حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان بزرگوار حضرت باشیم.

معاون اول رئیس جمهور یوم‌الله 12 فروردین را سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران این است که در سال نخستین پیروزی این انقلاب با رای مردم نوع حکومت انتخاب شد و پس از آن قانون اساسی به تایید شد و نهادهای تصمیم‌گیر یکی پس از دیگری با انتخاب مردم شکل گرفت.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با تمام توان برای ایجاد رفاه و آسایش مردم گام برداشته و زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند.

جهانگیری توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون همدلی دولت و ملت دانست و تاکید کرد: سرنوشت کشور به تلاش جدی دولت و ملت در عرصه‌های مختلف بستگی دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت یازدهم در حوزه کشاورزی عنوان کرد: از همان سال ابتدایی آغاز به کار دولت یازدهم طرح‌های شایسته‌ای در حوزه کشاورزی تدوین و برنامه‌ریزی شد و در طول این سالیان با جدیت پیگیری شده است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: بخش کشاورزی همواره جایگاه مهم و موثری در اقتصاد و توسعه ایران اسلامی دارد.

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عصر امروز و همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شهرستان پیشوا سفر کرد.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به شهرستان پیشوا از سوی مسئولان عالی‌رتبه این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

افتتاح چند طرح کشاورزی و دامپروری و بازدید از ظرفیت‌های زراعی و دامی شهرستان پیشوا، از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

این دومین سفر اسحاق جهانگیری از زمان شروع به‌کار دولت تدبیر و امید به شهرستان پیشوا است.

سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه برخی از معاونین و مدیران کل و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران‌کل استانداری، معاون اول رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

گفتنی است، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور یازدهم فروردین سال 93 نیز به شهرستان پیشوا سفر کرده بود.

ارسال نظر: