قالیباف در مراسم افتتاح میدان مشق؛

زندگی را به مرکز تاریخی و هویتی شهرمان یعنی منطقه ۱۲ بر می‌گردانیم

کدخبر: 2020041

قالیباف گفت: تصمیم قطعی ما در شهرداری تهران اینست که در هر فصل سال جدید در منطقه مرکزی تهران شاهد افتتاح پروژه‌های مهمی باشیم و زندگی را مجددا به این منطقه تاریخی برگردانیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح میدان مشق که باحضور جمعی از مسئولان وزارت خارجه، مدیران شهری، گردشگران و شهروندان تهرانی برگزار شد؛ با تبریک سال جدید به تمامی هموطنان گفت: برای من توفیقی است که باردیگر به عنوان خدمتگزار در میان شما عزیزان هستم.

شهردار تهران در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن افزود: این روز را به تمامی بانوان شهر و کشورمان عرض تبریک و تهنیت دارم و امیدوارم که همه ما قدر مادران و همسران خود را به درستی بدانیم و قدر‌شناسی کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ۱۲ فروردین (روز مقدس جمهوری اسلامی ایران) و تبریک این روز، تصریح کرد: ۱۲ فروردین ماه روزیست که انقلاب اسلامی باعث حیات و عزت ملت ما و جامعه اسلامی شد. این روز در حقیقت باعث عزت تمامی آزادیخواهان جهان شد.

قالیباف در ادامه به افتتاح میدان مشق در محدوده مرکزی شهرتهران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم یکی از نقاط و محورهای تاریخی و هویتی پایتخت که به نوعی یا دیده نمی‌شد و یا کمتر دیده می‌شد با کمک و همراهی دوستان خوبمان در وزارت خارجه و بقیه دستگاه‌های اداری همانند دانشگاه تهران بازگشایی شد.

وی افتتاح میدان مشق را نمونه‌ای از همکاری و همدلی میان دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی عنوان کرد و گفت: جا دارد از تمامی همکاران و دوستانی که دست در دست هم دادند تا این پروژه به سرانجام برسد، تقدیر و تشکر کنم.

قالیباف با تاکید بر اینکه تصمیم قطعی ما در شهرداری تهران اینست که انشالله بتوانیم زندگی را به مرکز تاریخی و هویتی شهرمان یعنی منطقه ۱۲ برگردانیم، افزود: این از تصمیماتی است که ۵، ۶ سال است که اتخاذ شده، به طوری که آثار چندین سال زحمت مدیریت شهری پایتخت در این منطقه نمایان می‌شود.

شهردار پایتخت تصریح کرد: من این قول را به شهروندان عزیز تهرانی می‌دهم که به امید خدا در هر فصل سال جدید در منطقه مرکزی تهران شاهد افتتاح پروژه‌های مهمی باشیم و زندگی را مجددا به این منطقه تاریخی برگردانیم.

قالیباف تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم آن باورهایی که ملت عزیز ما برایش انقلاب کردند به درستی دنبال کنیم. قطعا اجازه نخواهیم داد توسط دشمنان تردید در ذهن برخی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نباید در مبدا و مقصد انقلاب تردید کنیم، عنوان کرد: یک بخش از اینکه دشمن نتواند در ذهن مردم عزیز ما تردید ایجاد نکند؛ این است که ما مسئولان هرکجا که هستیم وظیفه‌شناس باشیم و به درستی انجام وظیفه کنیم.

قالیباف همچنین گفت: باید بتوانیم با کار و تلاش خودمان یک زندگی خوب که ضمانت زندگی بهتر در ابعاد مادی و معنوی شهروندان عزیزمان را بکند، ارایه کنیم.

شهردار تهران در پایان با اشاره به اینکه جوانان ما در گذشته مقاومت کردند تا ما امروز در امنیت باشیم، بیان کرد: برای داشتن کشوری ایمن بسیاری از جوانان ما درحال حاضر بیش از ۳۰ است که روی ویلچر‌ها یا بر تخت بیماری هستند. باید قدر این عزت و امنیت را بدانیم و از آن استفاده کرده و به مردم صادقانه خدمت کنیم.

منبع: میزان

ارسال نظر: