دادستان تهران:

سیاست‌ها در برخورد با جرایم سایبری متناقض است

کدخبر: 2020272

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه سیاست‌ها در برخورد با جرائم سایبری متناقض است، گفت: جرائم سایبری از آنجایی که هم با تکنولوژی سرکار دارد و هم به تخصص قضایی و نیز همکاری ضابطان وابسته است، نیازمند برنامه‌ریزی ویژه بین دستگاه قضا و همه نهادها است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه سیاست‌ها در برخورد با جرائم سایبری متناقض است، گفت: جرائم سایبری از آنجایی که هم با تکنولوژی سرکار دارد و هم به تخصص قضایی و نیز همکاری ضابطان وابسته است، نیازمند برنامه ریزی ویژه بین دستگاه قضا و همه نهادها است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی گفت: بهمن سال گذشته چند پرونده مهم سایبری را رسیدگی کردیم که مشکلات در این زمینه را برطرف کرد.

دادستان تهران با بیان اینکه رسیدگی به جرائم سایبری نیاز به هماهنگی بیشتر پلیس فتا با دستگاه های مرتبط دارد، تصریح کرد: اگر دولت بتواند سیاست های برخورد با این جرائم را روشن کند قوه قضائیه آمادگی خوبی برای پیگیری دارد.

جعفری دولت آبادی در این مصاحبه که با خبرگزاری صدا و سیما انجام شد تاکید کرد:‌ جرائم سایبری جامعه را تهدید می کند و همانطور که در بخش اقتصادی تهدید ها را جدی می گیریم باید این جرائم را نیز جدی بگیریم.

ارسال نظر: