حمیدرضا ترقی:

موضوع موشکی یکی از ۷ برجام طراحی‌شده غرب است

کدخبر: 2020297

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با بیان اینکه تحقق طراحی ۷ برجام غربی‌ها بدون کمک عوامل داخلی ممکن نیست، گفت: موضوع موشکی یکی از ۷ برجام طراحی‌شده غرب است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه در گفتگو با فارس، با بیان اینکه پرداختن به موضوع موشکی یکی از 7 برجامی است که غربی‌ها برای مهار انقلاب اسلامی و انحراف از مسیر اصلی‌اش طراحی کرده‌اند، اظهار داشت: اگر به طرح‌های آمریکا و غرب در این رابطه نگاه کنیم خواهیم دید 7 برجام را برای این هدف طراحی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برجام اول سلب توان هسته‌ای از ایران بود، گفت: غربی‌ها برجام اول را در توافق هسته‌ای دنبال کرده‌اند و در برجام‌های بعدی تسریع در بازگشت سران فتنه به قدرت، برچیدن سامانه موشکی ایران، از بین بردن سیرت انقلاب اسلامی، سلب حمایت ایران از مقاومت و به ویژه فلسطین، شکل‌گیری سیستم همکاری منطقه‌ای ایران با آمریکا و در نهایت سازش با آمریکا در مسائل جهانی و منطقه‌ای 7 برجامی است که غرب برای مهار و انحراف ایران از مسیر آرمان‌های خود طراحی کرده است.

ترقی با اشاره به اینکه در این راستا عوامل داخلی هم سعی کردند در طی این مدت به این اهداف غرب کمک کنند، خاطرنشان کرد: قطعا تحقق این سیاست‌های غربی‌ها بدون کمک عوامل داخلی ممکن نیست لذا شبکه‌ای در داخل کشور به این جریان کمک می‌کند که اینها همان کاسبان برجام هستند که منافع‌شان در برجام‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی است.

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با بیان اینکه غربی‌ها با کاسبان داخلی برجام برای رسیدن به اهداف خود همکاری می‌کنند، تصریح کرد: کسانی که در داخل کشور قصد تضعیف توان موشکی کشور را دارند یا از طرح آن در افکار عمومی جهان جلوگیری می‌کنند و همچنین تاکید بر حذف توان موشکی کشور دارند طبق فرمایش رهبری یا خائن به کشورند یا تحت تاثیر ناآگاهانه نفوذی‌ها قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه موضع شدید رهبری نسبت به جریان برجام‌ها ناشی از وجود خطری جدی بر کشور است، گفت: این نوع برخورد رهبری نشاندهنده این است که دشمن توانسته در افکار نخبگان کشور نفوذ کند و عواملش توانسته‌اند محاسبات برخی از مسئولان کشور را تغییر دهند. این می‌تواند برای آینده کشور خطرساز باشد و رهبر انقلاب به همین دلیل احساس خطر کردند و برخورد جدی ایشان ناشی از این مسئله است.

ترقی در پایان با اشاره به اینکه نهضت آزادی در ابتدای انقلاب همین موضع احساس ضعف و انفعال در برابر غرب را داشت، گفت: حتی از هواپیماهای خریداری شده به کشور که هزینه آن به غربی‌ها پرداخت شده بود نیز صرف‌نظر شد که خیانت مهمی به کشور بود و در دوران جنگ آثار سوء این خیانت را شاهد بودیم. تاکید رهبری بر مقابله با این طرز فکر نیز به همین دلیل است که در آینده آثار سوء دیگری را از این نوع رویکرد مشاهده نکنیم.

ارسال نظر: