فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران:

سیادت دریایی ایران را با حضور در سواحل آمریکای لاتین به جهان نشان می‌دهیم

کدخبر: 2020303

سرلشکر صالحی با اشاره گام‌های بلند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تجهیز و توانمند‌سازی گفت: سیادت دریایی ایران را با حضور در سواحل آمریکای لاتین به جهان نشان می‌دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر سرلشکر عطاءاله صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقتدار و برتری نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد اظهار داشت: ارتش در جهت تداوم تجهیز و توانمندسازی نیروی دریایی در سال جاری تلاش ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه، هدف اصلی تسهیل در برداشتن گام‌های بلندتر در سفر‌های دریایی است افزود: با برنامه‌ریزی به دنبال آماده‌سازی تجهیزات برای حضور قدرت مندانه در سواحل کشورهای آمریکای لاتین هستیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب‌های دور و سواحل کشورهای آمریکای لاتین به دنبال نشان دادن سیادت دریایی خود به جهانیان و انجام اقدامات مشترک با کشورهای دوست در آن منطقه است.

سرلشکر صالحی بیان داشت: با هدف اتکا به قدرت خود در سفرهای دور دریایی تجهیزات خود را به روز رسانی و ارتقا می‌دهیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: هر چه این اقدامات تداوم داشته باشد هم آموزش و توانمندی و هم تجربیات نیرو ارتقا می‌یابد و هم می‌توانیم این سیادت دریایی را در واقع به شکل جهانی به دیگر کشورها نشان دهیم.

ارسال نظر: