من هم شنیده‌ام اگر شکایت می‌کردیم هزار میلیارد پول می‌گرفتیم!

اسدی: به دادگاه عالی ورزش شکایت نکردیم تا با AFC وارد دعوا نشویم/ بهتر است فکر شده عمل کنیم

کدخبر: 2020463

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد این فدراسیون نمی‌توانست برای تصمیم سیاسی AFC درخصوص بازی با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث به CAS شکایت کند.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، علیرضا اسدی در مورد اینکه گفته می‌شود در صورتی که ایران تا 3 روز آینده درخصوص حکمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی داده به دادگاه عالی ورزش شکایت کند، می‌تواند میزبانی را به تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بازگرداند به « نسیم آنلاین » گفت: من هم خیلی چیزها شنیده‌ام. مثلا شنیده‌ام که اگر ما به CAS شکایت می‌کردیم عربستان را از لیگ قهرمانان آسیا بیرون می‌کردند و یا به عنوان مثال 1000 میلیارد به فوتبال ایران پول می‌دهند. (با خنده) با این حال واقعیت این حرف‌ها نیست. واقعیت این است که میزبانی از ایران گرفته شده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا همان ابتدا فدراسیون فوتبال علیه رای AFC به دادگاه عالی ورزش شکایت نکرد هم گفت: شما زمانی که یک رای هنوز صادرنشده است می‌روید شکایت کنید و با کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد دعوا شوید؟ این موضوع می‌توانست برای فوتبال ایران تبعاتی داشته باشد و مطمئن باشید ما بهترین تصمیم را گرفتیم. در آن زمان این بهترین تصمیم بود.

او ادامه داد: زمانی که این اتفاق افتاد ما با یک تیم حقوقی جلساتی را داشتیم و به همین دلیل هم کاری کردیم که به صلاح فوتبال ایران باشد. این بهترین تصمیم بود که ما گرفتیم و من از آن دفاع می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که میزبانی از ایران گرفته شد این شکایت صورت نگرفت هم گفت: بهتر بود ما سفارت عربستان را آتش نمی‌زدیم تا این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. بهتر بود ما با کسی دعوا نمی‌کردیم که این مسائل پیش بیاید. اما حالا که این اتفاق‌ها رخ داده است چه بهتر است که فکر شده عمل کنیم تا رفتارمان تبعاتی را برای فوتبال ایران نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، شنیده‌ها حاکی از این است که ایران تا 6 آوریل(3 روز دیگر) فرصت دارد تا درخصوص تصمیم سیاسی AFC به دادگاه عالی ورزش شکایت کند و درصورتی که تا این زمان شکایت نکند، دیگر نمی‌تواند پیگیر این مساله باشد.

ارسال نظر: