مهدی گلستانه:

"تشویش" ملودرامی اجتماعی با محوریت جوانان است

کدخبر: 2020612

این کارگردان سینما در سخنانی گفت: موتور پیش رونده داستان این فیلم را ۳ جوان پسر در رده سنی ۲۰ الی ۲۱ ساله به همراه ۲ دختر خانم با همین سن و سال شکل می‌دهند.

مهدی گلستانه کارگردان سینما پیرامون جدیدترین ساخته خود با عنوان تشویش به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: "تشویش" یک ملودرام اجتماعی با محوریت جوانان است. این فیلم اینبار به مسئله و موضوع بحران جوانان نه در خانواده بلکه در اجتماع می‌پردازد.

وی افزود: موتور پیش رونده داستان این فیلم را 3 جوان پسر در رده سنی 20 الی 21 ساله به همراه 2 دختر خانم با همین سن و سال شکل می‌دهند.

این کارگردان ادامه داد: بر این اساس سایر بازیگران بزرگسال این فیلم از چهره های مطرح سینما هستند که در واقع نقش های مکمل این فیلم را تشکیل می‌دهند.

گلستانه خاطرنشان کرد: کار نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "تشویش" شروع شده و پیش بینی می‌کنم که تا آخر فروردین ماه طول کشیده و به پایان برسد.

وی اضافه کرد: برای جذب بازیگران نوجوان این فیلم در هفته آینده یک فراخوانی را اعلام خواهیم کرد تا بازیگران مورد نظر خود را دیده، تست گرفته و در نهایت انتخاب کنیم.

این کارگردان در تکمیل سخنان خود یادآور شد: مبنی ما این است که در خردادماه و یا در نهایت در اوایل تیرماه پروژه ساخت این فیلم سینمایی کلید بخورد.

گلستانه در پایان گفت: بازیگران سرشناس و مطرحی را برای حضور در این فیلم مدنظر دارم ولی به علت اینکه هنوز کار نگارش فیلمنامه این فیلم به پایان نرسیده و بالطبع مجوز ساخت را هم دریافت نکرده ایم با هیچکدام از این بازیگران حتی صحبت هم نشده است.

ارسال نظر: