"ایستاده در غبار" در هنر و تجربه هم اکران می‌شود

کدخبر: 2020672

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»که جزو آثار انتخاب شده در گروه دوم اکران نوروزی است از اول اردیبهشت در گروه سینماهای هنر و تجربه نیز به نمایش در می آید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای سیاستگذاری گروه هنر و تجربه به استناد سیاستهای این گروه و همان طور که پیشتر در فراخوان منتشر شده در تابستان 93 بیان شده این تصمیم را گرفته است و این فیلم می تواند همزمان با اکران سراسری در سینماهای 13 گانه این گروه در سراسر کشور به نمایش در بیاید.

به گزارش روابط عمومی گروه هنر و تجربه در فراخوان منتشر شده این سیاست قبلا پیش بینی شده و در متن آن آمده است :« برخی از فیلمهای متفاوت و برتر سینمای بدنه هم که حاوی جنبه های هنری و تجربی هستند و به دلیلی امکان این را دارند که جایی در اکران سینمای بدنه پیدا کنند، می توانند در چارچوب این طرح نیز به نمایش در آیند»

ایستاده در غبار به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد در برگیرنده بخشی از زندگی حاج احمد متوسلیان است.

این فیلم که جزو آثار تحسین شده در جشنواره فیلم فجر سال 94 بوده و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره را دریافت کرده است . این فیلم بدون سرگروه و به صورت آزاد اکران عمومی شود.

ارسال نظر: