کارگردان "الف، لام، میم" در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

فیلمنامه "جنون" تا پایان اردیبهشت ماه آماده می‌شود

کدخبر: 2020850

محمدمهدی فکریان گفت: مستند «جنون» با موضوع جمعیت را در مرحله تحقیق و فیلمنامه داریم که قرار است با همکاری سفیرفیلم تولید شود.

محمدمهدی فکریان در گفتگو با « نسیم آنلاین »، گفت: مستند «جنون» با موضوع جمعیت را در مرحله تحقیق و فیلمنامه داریم که قرار است با همکاری سفیرفیلم تولید شود.

وی ادامه داد: این مستند نگاه انتقادی به سیاست های جمعیتی کشور دارد و مسائل مختلف اقتصادی و اجتماعی را در این زمینه مورد بررسی قرار می دهد. به عبارت دیگر قصد داریم در این مستند نشان دهیم راهی که الان در حوزه جمعیت پیش گرفته ایم همان راهی است که غرب 50 سال پیش طی کرده و الان از آن پشیمان است.

کارگردان «الف، لام، میم» با بیان اینکه کتاب «ایران جوان بمان» یکی از منابع تحقیقاتی ما برای این مستند به شمار می رود، اظهار داشت: فیلمنامه «جنون» تا پایان اردیبهشت ماه آماده خواهد شد؛ ولی هنوز تصمیم نهایی برای شروع فیلمبرداری گرفته نشده است.

فکریان تصریح کرد: همچنین مستند دیگری را با موضوع جانبازی دارم که وی در دوران دفاع مقدس چند بالگرد و هواپیما را سرنگون می کند و به همین خاطر مسئولان وقت قول هایی به وی می دهند که نه تنها آنها محقق نمی شود بلکه الان این جانباز با مشکلاتی هم روبه رو است.

وی با بیان اینکه اسم مستند «فراموش شده» است، افزود: این مستند به تهیه کنندگی مرتضی ستاری در مرحله تدوین و اصلاح رنگ و صداگذاری است ولی هنوز تصمیمی برای پخش آن از رسانه ملی نگرفته ایم؛ البته نگاه مان در این اثر انتقادی است.

ارسال نظر: