معاون شهردار تهران به «نسیم آنلاین» خبر داد:

بازگشایی یکی از معابر شرق به غرب پیاده راه ۱۷ شهریور

کدخبر: 2020925

معاون برنامه ریزی شورای شهر تهران، از بازگشایی یکی از معابر شرق به غرب پیاده راه ۱۷ شهریور خبر داد.

ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » با اعلام این خبر گفت: در ایام عید جلساتی متعددی برای ارائه راهکار برون رفت از مشکلات پیاده راه ۱۷ شهریور تشکیل شد که ماحصل آن در قالب لایحه‌ای به شورا در دو روز آینده ارسال خواهد شد .

وی با بیان اینکه راهکارهای ترافیکی متعددی در دست بررسی بود و چند پیشنهاد نیز داریم، تاکید کرد: تلاش بر این است که جاذبه‌های پیاده راه حفظ شود اما با توجه به نگرانی از خلوتی مسیر و بالا بردن ضریب امنیت پیاده را یکی از معابر شرق به غرب بازگشایی خواهد شد .

معاون شهردار تهران با اشاره به افتتاح فروشگاه شهروند ۱۷ شهریور، اعلام کرد: به دنبال جلب نظر شورای شهر هستیم و راهکارهای ما با تایید شورای شهر تهران به مرحله اجرایی خواهد رسید .

در این ارتباط نیز ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منتظر ارسال لایحه شهرداری تهران در خصوص بازگشایی معبر پیاده راه ۱۷ شهریور هستیم، ‌ به خبرنگار « نسیم آنلاین » گفت: ‌ قرار است اواخر فروردین ماه پیشنهادات شهرداری تهران در خصوص برون رفت مشکلات اهالی و ساکنان محدوده ۱۷ شهریور به شورا ارسال شود .

وی با بیان اینکه شورا به دنبال جلب رضایت کسبه و ساکنان است، تصریح کرد: ‌ خودروهای امدادی و انتظامی در این محدوده تردد دارند و این مردم و کسبه هستند که با مشکل مواجه شدند، زیرا این افراد فضایی برای تردد ندارند، از سویی ساکنین پول پارکینگ داده‌اند اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند .

قناعتی همچینن گفت: ‌هیچ صنفی از وضعیت کسب و کار خود در این محدوده راضی نیست .

ارسال نظر: