مگر امکانات و زمین بهتری هست که ما دریغ می‌کنیم؟

اسدی: از پیروانی درخواست می‌کنم وقتی همه حرف‌ها را نشنیده قضاوت نکند

کدخبر: 2021033

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: سن و سابقه اجرایی من از پیروانی بیشتر است و به عنوان یک بردار کوچکتر از پیروانی درخواست می‌کنم وقتی همه حرف‌ها را نشنیده قضاوت نکند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت برنامه نود، علیرضا اسدی درباره مشکلاتی که با کی‌روش دارد، گفت: موضوع را به دو قسمت فنی و غیرفنی تقسیم می‌کنم. ما در بحث فنی هیچ‌گاه ورود نکردیم. در موارد دیگر کارهایی که به دبیرکل مربوط می‌شود را انجام دادیم. وی که روی خط برنامه نود آمده و با انتقادهای پیروانی مواجه شده بود، ادامه داد: تمام مشکلات را از رزرو هتل تا دیگر مسائل به جان می‌خریم تا شرایط برای تیم ملی تسهیل شود. برای زمین تیم ملی هم به رئیس هیئت فوتبال تهران نامه زدیم و ۴۳ زمین را به ما معرفی کردند. اسدی درباره اینکه پیروانی گفته او به کی‌روش اعلام کرده از نظر فنی این مربی را قبول ندارد، عنوان کرد: پیروانی در آن جلسه نبود و پیش‌داوری می‌کند. سن و سابقه اجرایی من از پیروانی بیشتر است و ایشان به عنوان یک فرد تحصیل‌کرده یک بار هم به من مراجعه نکرد تا متوجه حقیقت شود. به عنوان یک بردار کوچکتر از پیروانی درخواست می‌کنم وقتی همه حرف‌ها را نشنیده قضاوت نکند.

اسدی با اشاره به مثال پیروانی که گفته بود «شیر دهان اسدی را سوزانده و ماست را هم فوت می‌کند»، اظهار داشت: این حرف خوبی نبود و در شأن تلویزیون و صداوسیما هم نبود. دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: بضاعت ما درباره امکانات همین است. مگر امکانات و زمین بهتری هست که ما دریغ می‌کنیم؟ یعنی من که بازیکن تیم ملی بودم و جنگ رفته‌ام دلم نمی‌خواهد تیم ملی امکانات داشته باشد و موفق شود؟

ارسال نظر: