به مناسبت سالگرد شهادت شهید صدر؛

برگزاری هفته بزرگداشت شهید صدر با حضور آیات‌ تسخیری و اراکی در دانشگاه امام صادق

کدخبر: 2021579

ویژه برنامه‌های ایام سالگرد شهادت شهید صدر، از امروز به مدت یک هفته در سالن شهید صدر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ویژه برنامه‌های ایام سالگرد شهادت شهید صدر، از امروز ۱۹ فروردین ١٣٩۵ به مدت یک هفته در سالن شهید صدر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار خواهد شد.

هفته بزرگداشت شهید صدر، با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهید صدر و دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از پنجشنبه ١٩ فروردین آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

در نشست‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود، آیت‌الله محمد علی تسخیری و آیت‌الله محسن اراکی که از شاگردان آن شهید والامقام هستند و همچنین استاد حسن رحیم‌پور ازغدی و دکتر ژولیان پلیسیه به سخنرانی و بررسی ابعاد مختلف اندیشه و سیره شهید محمدباقر صدر می‌پردازند.

نمایشگاه عکس و تاریخ شفاهی، نمایشگاه آثار، نشست اساتید و جلسات نقد و بررسی پایان‌نامه‌های مربوطه از برنامه‌های جنبی هفته بزرگداشت شهید صدر است. همچنین کتاب‌های عربی و فارسی شهید صدر با تخفیف ویژه به شرکت‌کنندگان عرضه می‌‌شود.

برنامه نشست‌های این هفته که از ۲۱ فروردین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

شنبه ٢١ فروردین، ساعت ١٨ آیت‌الله محمدعلی تسخیری موضوع: شهید صدر و مقاصد شرعی در حوزه اقتصاد اسلامی

ساعت 19 دکتر ژولیان پلیسیه موضوع: شهید صدر و صدور تفکر شیعه به جهان معاصر

یکشنبه ٢٢ فروردین، ساعت ١٨ استاد حسن رحیم‌پور ازغدی موضوع: شهید صدر از فاتحان نهضت تولید علم در عرصه علوم انسانی با رویکرد اسلامی

دوشنبه ٢٣ فروردین، ساعت ١٨ نشست تخصصی اساتید اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام موضوع: بررسی ظرفیت‌های اندیشه‌های شهید صدر در دست‌یابی به مدل اقتصادی اسلامی‌ ـ ‌ایرانی

سه‌شنبه ٢۴ فروردین، ساعت ١٨ آیت‌الله محسن اراکی موضوع: مبانی فقه نظام در مکتب شهید صدر

همچنین علاقمندان می توانند اخبار مربوط به این مراسم را از طریق کانال تلگرامی https://telegram.me/shahidsadr دنبال کنند.

ارسال نظر: