با حضور امید روحانی و وحید یامین پور صورت می‌گیرد

مناظره "هفت" بر سر آرای شهید آوینی

کدخبر: 2021810

نخستین قسمت از برنامه سینمایی "هفت" در سال ۹۵ امشب ساعت ۲۳:۲۰ با موضوع بررسی آرای شهید مرتضی آوینی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برنامه "هفت" به مناسبت روز شهادت این هنرمند، مناظره ای با حضور امید روحانی و وحید یامین پور و اجرای بهروز افخمی برگزار می کند.

رسول صدرعاملی نیز در بخش دیگر برنامه میزبان رضا میرکریمی، دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود و در آستانه برگزاری این رویداد سینمایی درخصوص تازه ترین اخبار و تحولات این جشنواره با وی به گفت وگو می نشیند.

روابط عمومی برنامه هفت افزود: مسعود فراستی نیز در میز نقد خود با حضور وحید امیرخانی، کارگردان فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به نقد و بررسی این فیلم کمدی سینمایی پرفروش سال گذشته می پردازد.

هومن سیدی و سعید سعدی، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» نیز دیگر میهمانان «هفت» خواهند بود و با امیرعباس صباغ و سیدسعید هاشم زاده درخصوص این فیلم گفتگو می کنند.

برنامه سینمایی «هفت» با اجرا و تهیه کنندگی بهروز افخمی و میزبانی رسول صدرعاملی و مسعود فراستی هرهفته جمعه شب ها روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

ارسال نظر: