زاهدی در پیامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای:

فناوری هسته‌ای گشایشی جدید در جهاد علمی از سوی دانش‌آموختگان "اقدام و عمل" است

کدخبر: 2021886

رئیس کمیسیون آموزش مجلس طی پیامی تصریح کرد: فرزندان فرهیخته مکتب خمینی(ره) و دانش‌آموختگان "اقدام و عمل" در مکتب امام خامنه‌ای با تلاش در راه دستیابی به انرژی هسته‌ای، معبری جدید را در جبهه‌ جهاد علمی گشودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

متن پیام رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای به این شرح است:

ملت بزرگ ایران اسلامی با گذشت قریب به چهار دهه‌ از حیات شکوهمند و پر برکت انقلاب اسلامی، هر روز شاهد خلق صحنه‌ای بی‌بدیل از حماسه و افتخار توسط فرزندان رشید و غیور وطن بوده‌اند، که جهانیان را به تحسین و تکریم واداشته است.

20 فروردین‌ماه، روز ملی فن‌آوری هسته‌ای در شمار چنین روزهای مبارک و غرورآفرین نزد ملت شریف ایران می‌باشد. این روز بی‌نظیر، با مناسبتی چون شهادت مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی پیوندی با مسما و ناگسستنی خورده است و تداعی این حدیث شریف نبوی است که فرمودند: اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین فارس بدان دست خواهند یافت.

اما این بار جوانان برومند و دانشمندان متعهد ایران اسلامی با هنر شهادت و به بهای خون پاک خویش بر قله‌های رفیع دانش هسته‌ای گام نهادند و همگان دیدیم و جهانیان دیدند که فرزندان فرهیخته مکتب خمینی (رمدظله‌العالی، با سلاح ایمان و تلاش و با هنر اسلامی ه) و دانش‌آموختگان «اقدام و عمل» در مکتب امام خامنه‌ای و قلم خون‌رنگ سید شهیدان اهل‌قلم، از مسیر دانش متعهدانه معبری جدید را در جبهه‌ی جهاد علمی گشودند، تا از نورانیت ازلی خویش تارک اسلام و تشیع را متلألی و نورافشانی سازند. نورانیتی که تابش آن بر تاریخ این سرزمین روشنی‌بخش صفحاتی سراسر همت و مردانگی است که بر آن برای همیشه به زر نگاشته خواهد شد: هنر نزد ایرانیان است و بس.

درود می‌فرستیم به روح بزرگ و ساحت پاک آن شهیدان خدایی عرصه‌ فن‌آوری هسته‌ای که ایران و اسلام مدیون این هنر آسمانی آنان خواهد بود و با آرمان‌های این شهیدان جاوید و امام شهیدان پیمان می‌بندیم که با تمام وجود خویش ادامه‌دهنده‌ مسیرشان، در سایه فرامین ولایت باشیم. انشاءالله.

ارسال نظر: