محصولات آرایشی-بهداشتی در خدمت سازمان سیا

کدخبر: 2021905

سازمان سیا در شرکت "اسکین سنتیال ساینسس"، شرکت تولید کننده محصولات آرایشی- بهداشتی سرمایه گذاری کرده است تا از محصولات آن برای آزمایش‌های تشخیصی استفاده کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اینترنتی اینترسپت؛ شرکت اسکین سنتیال ساینسس که یک شرکت فعال در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است و محصولاتش در زمینه از بین بردن لکه های پوستی کاربرد دارد در کانون توجه کارشناسان و مجله های تخصصی در این زمینه قرار گرفته است. اما اسنادی که در اختیار اینترسپت قرار گرفته است نشان می دهد این شرکت در کانون توجه این کیو تل In-Q-Tel شاخه سرمایه گذاری سیا نیز قرار گرفته است.

با آن که همگان تصور می کنند محصولات این شرکت منحصرا در زمینه آرایشی و بهداشتی است، اما شرکت اسکین سنتیال ساینسس یک فن آوری را توسعه داده است که سبب برداشته شدن لایه سطحی پوست و آشکار شدن نشانه های منحصربفرد زیستی می شود که می توان از آنها برای انجام آزمایش های تشخیصی متنوع از جمله جمع آوری دی ان ای استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، گفته می شود این شیوه که از آن به عنوان شیوه ای بدون درد یاد می شود تنها به آب، یک ماده شوینده خاص و کمی برس پوستی نیاز دارد و سبب بازگرداندن درخشش به پوست و جوان سازی آن و در عین حال یک فن آوری جدید برای جمع آوری اطلاعات درباره بیوشیمی یک فرد محسوب می شود.

این کیو تِل - که در سال هزار و نهصد و نود و نه توسط جرج تنت مدیر وقت سیا ایجاد شد- اقدام به شناسایی و کشف برخی فن آوری ها برای انجام ماموریت های سیا و دیگر نهادهای اطلاعاتی استفاده می کند و بودجه لازم را برای گسترش شرکت های فعال در زمینه فن آوری و توسعه راه حل های این چنینی فراهم می کند.

راس لبوویتز ، مدیر اجرایی اسکین سنتیال ساینسس در مصاحبه با اینترسپت اذعان کرد رابطه بین این شرکت و سیا ممکن است در ارتباط با یک موضوع غیر عادی باشد.

وی گفت: اگر چیزی وجود دارد ممکن است بخشی از ارتباط ما با یکدیگر نباشد و من به صورت مستقیم از این موضوع اطلاع ندارم. آنها به برخی موضوعات علاقه مند هستند و می توانند به آسانی به نشانگرهای زیستی دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر: